למי מאיתנו זה לא קרה? אנחנו משלמים עבור הדברים שקנינו באשראי, אבל בגלל שאנחנו לא מרוכזים אנחנו בטעות משאירים אותו מאחור או פשוט לוקחים את הזמן ולא לוקחים אותו מיד כשהגישו לנו אותו בחזרה. אבל מה היה קורה אם נוכלת הייתה חוטפת אותו במהירות ויוצאת ללילה של בילויים הכי יקרים שהיא יכולה למצוא? 

זה בדיוק מה שקרה בסוף השבוע האחרון בבאר שבע, כשאישה עקצה את כרטיס האשראי של מאיר בזמן ששילם על הקניות בסופר. הנוכלת לא בזבזה זמן ויצאה למסע קניות יוקרתי, במהלכו ביקרה בשמונה מרכולים בשמונה שעות ורכשה אך ורק מותגים יקרים. 

"סיימתי את הקניות ואחרי שעה וחצי קיבלתי מסרון מויזה שכנראה שיש הונאה בכרטיס שלי", מספר מאיר, "הייתי בשוק. בדקתי בארנק וראיתי שאין כרטיס. היא הלכה לפיצוציות וקנתה רק מוצרים כמו בלוגה, מרלבורו, בקבוק ואן גוך בסכום של מעל 4,000 שקל".

בסרטוני האבטחה שהגיעו למערכת חי בלילה אפשר לראות שהנוכלת נכנסת לחנות בעוד היא מדברת בטלפון, כנראה על מנת שלא לעורר את החשד נגד, ותוך שניות היא מבקשת עוד ועוד בקבוקי אלכוהול וחפיסות סיגריות. "היא אמרה שהיא עם ילדים באוטו ובאה עם הכרטיס של בעלה", סיפר אחד מבעלי העסקים אליהם הגיעה החשודה, "היא לקחה את הדברים הכי יקרים שיש בחנות, ביקשתי תעודת זהות, הסתכלתי על השם וראיתי שם של דבר. היא הצליחה לעבוד עלי". 

מאיר מעלה לרשתות החברתיות את הסרטונים ממצלמות האבטחה בתקווה שמישהו יזהה את הנוכלת, ובאופן מפתיע היא שולחת לו הודעה מפרופיל פיקטיבי. בהודעה היא סיפרה שקנתה את המוצרים היקרים כדי למכור אותם ולקנות מוצרי תינוקות שחסרים לה לילדה. כשנשאלה מדוע לא קנתה את המוצרים האלו מלכתחילה רק ענה שאין הצדקה למעשה ושהיא מעוניינת להחזיר את הכל כמו שהוא, אם מאיר לא יערב גורמים נוספים. 

ממשטרת ישראל נמסר: 
"עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במשטרה שעודנה בראשיתה. מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".