בשיא עונת הקיץ, כשהילדים נהנים מהימים האחרונים של החופש הגדול, מגיעה תעלומה מכיוון לא צפוי – אנשים הטוענים כי ביקרו במימדיון במהלך השבוע שעבר ושיערם נשר כתוצאה מכך. זה התחיל מפוסט שפורסם בשבוע שעבר, בו סיפרה אחת המבקרות בפארק שהמים בבריכה בה רחצה הריחו לא טוב, וכשחזרה הביתה והתקלחה, נשרה לה כמות גדולה של שיער. בתגובה לפוסט, אנשים נוספים שביקרו בפארק באותו שבוע העידו שקרה להם מקרה דומה.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

ברוב העדויות הופיעו אלמנטים שחזרו על עצמם – ריח חריף מהמים, ושיער שנדבק. "הייתי במימדיון, חזרתי הביתה ונכנסתי להתקלח", מספרת אחת המתלוננות ששוחחה עם מערכת "חי בלילה". "כל הראש שלי היה ריח מסריח נוראי, זה כמו דבק מגע שלא יוצא. מאישה שהיה לה שיער שופע נהייתי כמו אישה שעברה טיפול כימי". גם בפוסטים שעלו בתגובה, מדווחים המבקרים על תופעות דומות. בפוסט אחד נכתב: "יש לנו קרובת משפחה שגם לה זה קרה, היא הייתה בשלישי הזה במימדיון וכרגע סובלת מקרחות בעקבות שיער סבוך, דבוק, שנקשר ברמות קשות והוציא ריח חריף". ובפוסט נוסף: "בעלי אמר כשיצאנו מבריכת הגלים שיש ריח מוזר במים".

רופא עמו התייעצה המבקרת שהעלתה את הפוסט סבר כי מדובר בחשיפה לכמות גדולה של גופרית, אך בדיקה שנערכה על ידי "חי בלילה" מול עובדי הפארק לא העלתה ממצאים התומכים בסברה. אחד העובדים טען: "אין גופרית במים, אנחנו עובדים רק עם כלור".  

מהמימדיון נמסר בתגובה: "צר לנו כי אדם מחליט להעלות האשמות לא מבוססות ומופרכות בעליל ונטולות כל בסיס עובדתי. פארק המים מימדיון שומר על איכות מים גבוהה וזאת בהתאם לתקנים מחמירים של משרד הבריאות. פארק המים לא עושה שימוש בגופרית בטיהור מים".

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "לאחר ביקורת שנערכה במקום – לא נמצאו חריגות באיכות המים. גם תוצאות הדגימות שנמסרו למעבדה טרום המקרה נמצאו תקינות. לא ניתן לקבוע קשר לטענה כי במקום השתמשו בחומרים כמו גופרית. בהמשך תיערך ביקורת מעקב נוספת על ידי משרד הבריאות".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12