בימים האחרונים התמלאה הרשת בסטטוסים, תמונות וסרטונים הנוגעים לפרשת מסיבות החשק והקטינות. גולשים רבים הפכו את הנושא לבדיחה, אחרים כתבו סטטוסים רציניים, אבל כל מי שגלש בפייסבוק התקשה לפספס את שם הזמר, על אף צו איסור הפרסום. מבדיקה של מכון "באזילה" עולה שהגולשים הזכירו את שמו מעל ל-10,000 פעמים ב-24 שעות, והם לא היחידים: בתקשורת הממוסדת ניסו לשמור על השם חסוי וזה לא תמיד הצליח, הוא הוזכר בפליטת פה גם על מסך הערוץ הראשון וגם בערוץ השני.

אחת השאלות המרכזיות ברשת מעבר לשאלת האשמה, נגעה לקשר בין מעריצות לזמרים: "זה לא נורמלי מה שהולך היום. הבנות לא עוזבות אותך עד שתלך איתן. הכל בהישג יד והכל פרוץ" אמר הזמר ישי לוי בתכנית של יעל דן בגל"צ. עוד הוא מסביר לה שבשנות ה-80 לא שאלו אף אחת על גילה, כיוון שבתקופתו ניתן היה להבדיל בין נערה לבין אשה, היום המצב שונה ולכן זה מועד לפורענות.

ירידה של 90% בהשמעות בגלגל"צ

לפרשה המדוברת יש גם השלכות כלכליות: על פי נתוני "מדיה פורסט", בגלגל"צ הפופולארית נרשמה ירידה של 90% בהשמעות שירי הזמר. ברשת ג' הירידה התבטאה רק ב-30%, וברדיו תל אביב, באופן מפתיע, נרשמה עלייה של 200% בהשמעות, כאשר כל אחת מהן מתורגמת לתמלוגים כספיים, לטוב ולרע.

מערכת "חי בלילה" יצאה לבדוק האם אחרי כל ההדלפות ברשת יש אנשים שעדיין לא נחשפו לשם הזמר המפורסם: רוב האנשים טענו שאי אפשר שלא לדעת במי מדובר כיוון שהרשת הוצפה בשמו. מצד שני, היו גם אנשים שעדיין לא ידעו במי מדובר למרות ששמעו על הפרשה עצמה. אחת מהן טענה שיש דברים הרבה יותר חשובים במדינת ישראל, ואחרת הוסיפה, בשל נסיבות הסיפור, שהסיפור לר שווה את תשומת הלב שלה.

"חי בלילה", ראשון עד שלישי, 23:15