אהרון ברנע, שליח חדשות 2 לארה"ב (צילום: חדשות)
אהרן ברנע. יחסי אבהות תקינים עם 40 אחוז מחמשת ילדיו | צילום: חדשות
בשבוע שעבר, יממה לאחר מותו ספי ריבלין, נחשף פן לא ידוע בחייו: מתברר שלקומיקאי המנוח יש בת סודית, כתוצאה מרומן מחוץ לנישואין עם השחקנית אפי בן ישראל. עדי בן ישראל, שבשנים האחרונות שינתה את שמה לעדי זינו, שחקנית בת 27, חיה במשך כל השנים עם אמה ולא הייתה בקשר עם ריבלין.

הבוקר, בעקבות הפרשה, כתבה גרושתו של איש החדשות אהרון ברנע, העיתונאית עמליה ארגמן ברנע, טור באתר סלונה, הממוען לבת הסודית של בעלה לשעבר, שנחשפה לפני מספר חודשים במדור הרכילות של עיתון סופהשבוע. 

"שלום לך בת סודית", פותחה ארגמן ברנע. "אני לא מכירה אותך, אבל אני יודעת שאת קיימת, שאת כבר בת כמעט בת עשרים ושתיכף תסיימי או אולי כבר סיימת צבא... לא ידעתי על קיומך עד השנה האחרונה. האמת, הייתי מעדיפה לא לדעת, לעולם, אף פעם, אבל חברה טובה פגשה באנשים שיש להם יד ארוכה במרתפי משרד הפנים, והם שלפו  משם מסמך רשמי... לצד שם אביך, ראיתי פתאום ששם כתוב שחור על גבי לבן: מספר הילדים: ארבעה.

הנערה, בת 19, היא בתה של רופאה שברנע הכיר באמצעות אחיו, ד"ר מנשה ברנע. אחרי שנולדה, חתם האב על תעודת הלידה והכיר באבהותו, אך מעולם לא חשף את הסיפור בפני משפחתו.

"את גדלת לך, אני מתארת לעצמי, עם העונש הזה של אבא סודי שכפה עלייך ועל אימך אלם רגשי ונדודים במדבר ההכחשה", ממשיכה ארגמן ברנע בטור. "למרות שהוא רשם אותך כבתו החוקית לכל דבר. מי יודע איך הסתדרת עם זה, ילדה סודית. אינני יודעת ולא אדע. אני רק יודעת שהוא הסתדר עם זה מצויין. תדמיתו לא נפגעה, האמון בו לא נסדק לרגע, הרייטינג שלו המשיך לטפס, והוא מעולם לא חשב לספר לילדיו על קיומך.

ארגמן ברנע התייחסה גם לאמה של הילדה שפנתה אליה בעבר: "דווקא אמא שלך גילתה רגישות. היא התקשרה אלי מיוזמתה וביקשה את 'סליחתי'... קצת הצחיק אותי כשאמרה לי 'כואב לי שכואב לך', עכשיו באים? שאלתי אותה, בניסיון להישמע קולית, ועוד הוספתי בסקרנות: לא הפריע לך שיש לו משפחה וילדים? 'הפריע לי מאוד', היא ענתה, 'ולכן לא היית צריכה לגלות את זה', ענתה בתמימות או בטיפשות, תחליטי את, ילדה סודית.

"...אז בגלל זה. רוצה שתדעי, קבל עם ועולם ולפני המקום, ואך ורק בשם הצד הזה של האינסוף, שאת יכולה לשים לסוד סוף. מקוה שהזמן יניח רטייה על כאבך והחיים ישחררו אותך מהמעמד הבזוי שהועידו לך. שתצאי מהמחילה ותדעי למחול. שמת לב, כמוני פתאום, לקירבת הלשון בין מחילה למחילה?"

עד כה לא התקבלה תגובתו של אהרון ברנע לדברים.

"חי בלילה", ראשון עד שלישי, 23:15