בשבוע שעבר נמצאה גופתה של מזל הדדי למרגלות הבניין בו היא עבדה בשנים האחרונות, לאחר שנחקרה בפרשת "יהלום שחור". סביב המקרה עולים סימני שאלה רבים שמתגברים בכל יום. משפחתה של מזל טוענת שבניגוד לחשדות היא לא התאבדה, אלא אדם אחר דחף אותה או גרם לה לקפוץ. כתבת "חי בלילה", אילור צחור תיעדה את זירת הפשע, החדר ממנו נפלה מזל אל מותה, ומצאה ממצאים מדאיגים: החלון שממנו נפלה קטן מאוד והקושי בפתיחתו לא מאפשר לאדם לעבור דרכו, וליד הכיור יש סדק שאולי מעיד על עימות שקרה שם.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

סנ"צ בדימוס אלכס פלד, מומחה לזיהוי פלילי, צפה בתיעוד מאותו החדר ומשוכנע שמותה של מזל לא נראה כהתאבדות. "יש המון שאלות שעולות כשמסתכלים על החלון, האסלה והקיר. אם היא טיפסה, למה אין שום סימן? האם המשטרה מצאה סימן דריכה על האסלה? טביעות אצבע על המסגרת? מי בכלל קבע שזה קרה מהחלון הזה?", כך אומר פלד ומוסיף: "לא מתאבדים בהחלטה ספונטנית. בדרך כלל גם משאירים מכתב התאבדות, בעיקר אם יש משפחה, כדי להצדיק ולבקש סליחה".

משטרת ישראל מוסרת בתגובה: "מטעמי צנעת הפרט ובשל העובדה שהחקירה לקביעת סיבת מותה של המנוחה נמצאת בעיצומה, כפי שמתבצע בכל מקרה מוות דומה, אין בכוונתנו להתייחס לאירוע. משטרת ישראל פועלת בכל העת ברגישות הנדרשת, תוך הקפדה יתרה על שמירת כבודם וזכויותיהם של חשודים ונחקרים, ולצד זה פועלת באופן מקצועי לחקר האמת. משטרת ישראל מתייחסת לאירוע זה במלוא האחריות והרגישות הראויה ולומדת את נסיבותיו".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12