כבר שמונה חודשים שדיירי בניין אחד בהרצליה מתמודדים עם מפגע תברואתי, כשתולעים שחורות מכסות את חדר המדרגות, מתגלות גם בתוך הדירות עצמן ופוגעות באורח החיים. "הרימות נכנסות לכל מקום בבית, אפילו למטבח ולחדר השינה", הסבירה אחת מהדיירות את הסיוט איתו היא נאלצת להתמודד. "הריח הוא פשוט בלתי נסבל", הסבירה דיירת אחרת והציגה את הפתרון הזמני - פיזור מלח ברחבי הבניין.

כל ניסיון לנקות את המפגע נגמר בכשלון, עד שהתגלה המקור הבלתי צפוי. אחרי חקירה קצרה התברר כי אחת מדיירות הבניין לוקה באגרנות, ובין הדברים שהיא אוספת נמצא גם מזון שלא נשמר בקירור. לדברי הדיירים, פניותיהם לרשויות בבקשה לעזרה טרם נענו: "הם הגיעו לכאן עם מסכות והלכו". 

מחברת עמידר נמסר: אנו רואים בחומרה את הטענות, לטובת טיפול בנושא נעשו מספר ניסיונות לבקר בדירה, לאחר שהדיירת מנעה את כניסתנו- הוצא מכתב התראה בגין הפרת חוזה. נפעל באמצעים נוספים כדי להביא לפתרון הבעיה, אולם כידוע, ישנה הנחייה מטעם משרד השיכון להמנע מפינויי דיירים.

מעיריית הרצליה נמסר: מפאת חיסיון הפרט ובשל העברת התלונה לטיפול משפטי של התובע העירוני אנו מנועים להתייחס לפרטים. נפטל בנושא בנחישות וברגישות הנדרשת. 

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-22:45