רביעיית הגמר הכוכב הבא לאירוויזיון (צילום: רונן אקרמן)
צילום: רונן אקרמן

זהו זה, יש לנו רביעיית גמר של הכוכב הבא לאירוויזיון 2020. נותר יום אחד בלבד עד שנגלה מי יהיה הזוכה הגדול בתחרות - אור עמרמי ברוקמן, עדן אלנה, גאיה שאקי או אלה-לי להב? אם שואלים את הפיינליסטים, כמובן שהתשובה לא תהיה אובייקטיבית, אבל נראה שהם עצמם לא חשבו שיגיעו למעמד שכזה. הערב (21:15, קשת 12), הם יחשפו את בחירת השיר שלהם לגמר, אבל רגע לפני, הנה הראיון הראשון של הרביעייה עם נדב בורשטיין לחי בלילה.

"ממש רציתי שאם זו לא תהיה אני, זה יהיה רביב", אמרה גאיה, לעומת עדן אלנה שטענה: "יש לי תשובה חד משמעית ולא אשנה אותה בחיים – מורן". ומה עם אלה-לי? "האמת שאני גם עם רביב ומורן", הבהירה המתמודדת, "הם היו שני הפיינליסטים שלי והייתי בטוחה שהם יגיעו לפה ויהיה דו קרב ביניהם. כל כך הזוי כל מה שקורה פה, אני מרגישה כל כך לא קשורה לפה".

אור, היה רגע שסטטיק עבד עליך ואמר 'שמע, זה היה הביצוע הכי מבאס שלך'. איך הרגשת?
"זה היה מפחיד בהתחלה, ובסוף הוא הפתיע אותי, זה היה מגניב".

גאיה, מאיפה הגיע הבכי הזה שנייה לפני הביצוע השני?
"אלה ימים מאוד עמוסים ולא יודעת, פשוט המון רגש, אני לא יודעת מאיפה הוא בא. זה אפילו לא היה מהמתח, זה היה פשוט סוג של מקום מאוד רגיש שלא יכולתי לצאת ממנו".

עדן, ראינו שגם לך סוג של משבר, שקיבלת שלושה אדומים מהשופטים. זה הגיע לך לדעתך?
"כן, אבל לא יודעת, הייתי מאוד שלמה עם השיר בסופו של דבר אז לא באמת. היו פידבקים שהסכמתי איתם, וכאלה שפחות, אבל הייתי שלמה עם זה ואני סבבה עם זה שקיבלתי את האדומים האלה, קורה".

אלה לי, נדבר רגע על הכוריאוגרפיה שלך. מה בדיוק קרה שם?
"שכחתי את הכוריאוגרפיה, חרבשתי הכל, הלכתי אחורה, הלכתי קדימה. לא נורא, יצא מה שיצא".

מי שיצא להגנתה הוא אור, שיתחרה מולה מחר (שלישי ב-21:00, בקשת 12) בגמר הגדול. "יהיה טוב, אל תלחיץ אותה", אמר המתמודד לנדב, אך אלה-לי טענה שהיא לא נלחצת בכלל. "אתה אומר דברים נכונים, דברים שצריך לקחת בחשבון וכמובן שאני צריכה לעבוד על זה, על הרגש ועל הלחץ. כמובן שזה דבר מאוד הגיוני, הלחץ של חצי הגמר והגמר, זה משהו שהיה מאוד מלחיץ והתבלבל לי הכל. אני כמובן אעבוד על זה מאוד קשה".