רגע אחרי הפרק השישי בו צפינו בדנית ליבנת ואמיר זהבי מכירים מתחת לחופה, יעל דורון ודני פרידלנדר, המומחים של חתונה ממבט ראשון, התארחו בחי בלילה והגיבו לטענות על ההתאמות של העונה: "אנחנו לוקחים את הזוגות שלנו למסע", הסביר פרידלנדר, "במסע הזה אנחנו מנסים לעשות לזוגות שלנו התאמות שבדיוק עובדות על הקושי שלהם". גם דורון הסכימה איתו, ואמרה: "אנחנו מתאימים אנשים שמאוד מאוד מתאימים אחד לשנייה".

איך זה יכול להיות? אולי אנחנו לא יודעים לפעמים מה טוב לנו?
"בדיוק. הרבה פעמים אנשים מבקשים משהו שהם רוצים, אבל לאו דווקא מבקשים את מה שייצא ויילך להם טוב", ענתה דורון, "יש סיבות מאוד עמוקות שקשורות להתאמות, רבות מהסיבות הן פסיכולוגיות וקשורות לילדות שלנו, להורים שלנו ולדפוסי היחסים שלנו עם המשפחה", ענתה דורון.

אחרי החתונות האלה, למשל כשאריק דירג את דובי 1 מתוך 10, אתם לא אומרים אולי טעינו?
"אנחנו לוקחים בחשבון שבתחילת הדרך אנשים מאוד בחרדה, מבולבלים ונרגשים. הרבה מהתגובות שאנחנו רואים בתחילת העונה אלה תגובות של בהלה ובלבול", טען פרידלנדר.

ומה עם ההתאמה של הגר וניר? אם שואלים את המומחים, זה לא קשור לתארים האקדמיים שלהם, אלא דווקא לאישיות. "אני לא חושבת שההתאמה של ניר והגר היא בגלל התארים שלהם, הם מתאימים דווקא בגלל הסיבות הפסיכולוגיות העמוקות. מתחת לחופה, מה שאפשר להגיד זה את הנתונים היבשים, אבל זה לא מה שמחבר אותם. מה שמחבר אותם אלה הערכים המשותפים שלהם, מה שהם רוצים וצריכים בחיים ואיך שהצד השני יוכל למלא ולספק את הצרכים האלה", ניתחה דורון.

ירח הדבש: הגר וניר מתקרבים (צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, קשת12)
הגר וניר: החיבור לא קשור לתארים, אלא לסיבות פסיכולוגיות עמוקות | צילום: מתוך: חתונה ממבט ראשון 3, קשת12

המומחים התייחסו גם להדר ברייר ולקושי שלה עם הג'נטלמניות של דניס רוסקוב. "בימים האחרונים שמעתי המון ביקורת, רובה דווקא מנשים", הודתה דורון. "נשים נורא לא סבלניות לבנות המין שלהן. הן מגיבות נורא קשה לזה שלמישהי קשה. כל אחת מאיתנו מבינה טוב מאוד את עצמה כשלה קשה, אבל נורא קשה לה להבין נשים אחרות. בואו נהיה קצת סבלניים ונאמין שהדבר הזה יכול להעמיק ולהשתבח עם הזמן. שים לב שהצופות יותר סבלניות לגבי הגברים, ופחות סבלניות לגבי נשים".