אתמול שודר הפרק האחרון של "להיות איתה" וכולנו כבר סקרנים לדעת מה הולך לקרות בעונה הבאה. רגע לפני שהוא חוזר להשקיע את כל כולו בכתיבה, אסי עזר מסכם את העונה בראיון מיוחד ל"חי בלילה".

בשבוע שעבר עזר העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של תחילת הכתיבה, ולמרות שהוא ניסה לטשטש את הטקסט כדי לשמור על מתח זה לא ממש עבד. מי שהסתכל טוב יכול היה לראות שעמוס מתקבל לבצלאל ולנועה יש פרימיירה הוליוודית, אבל עזר מדגיש שהכל עוד פתוח: "העליתי תמונה והצליחו לקרוא מה כתוב שם למרות שניסיתי לטשטש. אבל אפילו לשחקנים אני לא מספר מה הולך לקרות", הוא אומר.

"אם אני אמצא דרך לשלב את הצופים בעונה השנייה אני אעשה זאת בשמחה"

הנשיקה הראשונה  (תמונת AVI: mako)
שאל את הצופים אם הם צריכים להיות יחד. עמוס ונועה | תמונת AVI: mako

עזר יודע שלדרמות ישראליות לוקח לא מעט זמן לעלות לשידור, אבל הוא מנסה לכוון ללו"ז מקוצר מהממוצע כדי שבאפריל הבא הסדרה כבר תעלה לשידור: "אמרתי להפקה שאני רוצה להתחיל לצלם בינואר הבא, כלומר שנה מהיום להיות על הסט".

לפני שבוע הוא ביקש את עזרת הצופים בהחלטה גורלית ושאל אותם מה לדעתם צריך לקרות עם עמוס ונועה בפרק סוגר העונה, מה שהעלה לא מעט ביקורות כלפיו: היו ששאלו למה הוא לא יכול להחליט לבד על פי החופש האומנותי שלו אבל הוא שלם לגמרי עם ההחלטה: "כשסיפרתי שיש שני סופים קיבלתי המון מיילים ותגובות. זה נורא כיף לי לשמוע מה אנשים חושבים. כששאלתי האם נועה ועמוס צריכים להיות יחד או להיפרד מלא כתבו שלדעתם הם צריכים להיפרד כדי שיהיה כך וכך בעונה השניה וזה מעניין. אם אני אמצא דרך לשלב בעונה השנייה את הצופים אני אעשה את זה בשמחה".

"אני מרגיש שאני ונסה"

ונסה מציעה לצביקה לשכור את שירותיה (תמונת AVI: mako)
מרגיש כמו ונסה | תמונת AVI: mako

עזר מתקשה להסתיר את ההתרגשות לא רק בגלל התגובות החיוביות לסדרה - הוא עדיין מתקשה לעכל את זה שהיא בכלל משודרת, ומתייחס אליה כאחד מהחלומות של חייו: "מגיל 14 כשהלכתי ללמוד תסריטאות במגמת קולנוע חשבתי שאני רוצה לעשות משהו כזה בטלוויזיה. זה פסיכי שזה קרה, זה משוגע, לא יאמן בעיניי". על אף שהסדרה קיבלה ביקורות טובות ופחות טובות, הוא עצמו לגמרי שלם עם התוצאה: "זה מעבר לכל הציפיות שלי. אני זוכר שרותם אמרה לי "יש את כל הסיבות בעולם לקטול את הסדרה הזאת - אני דוגמנית, אתה המנחה של 'האח הגדול', למה שיאהבו". והנה זה עבד".

למרות שהוא זה שרגיל להיות על המסך, כבר יותר מחודש שהוא בפגרה ונותן לשחקנים ולסדרה לעשות את העבודה במקומו. ועדיין הוא מודה שהוא מרגיש שהוא נמצא שם יחד איתם: "כל פרק שמשודר אני מרגיש שאני ונסה, שאני אסף. אני לגמרי מרגיש שאני נמצא על המסך. גם הפידבקים שאני מקבל מהצופים ברחוב עושים את זה. לחלוטין אני מרגיש שאני שם יחד איתם".

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:00