מגיש התכנית "חי בלילה", נדב בורנשטיין, הנחה את עצרת השוויון שהתקיימה אמש (ראשון) בכיכר רבין. בורנשטיין, אב גאה לשתי בנות שמגדל יחד עם בן זוגו כפיר, נשא נאום שאי אפשר להישאר אדישים אליו, והנה חלק ממנו: "אצלנו בבית כל דבר שצריך קוראים לאבא. בבוקר כשהן מתעוררות הדבר הראשון שהן אומרות זה 'אבא', כשמגיע הזמן ללכת לגן והן לא רוצות להפרד זה 'אבא', כשהן רצות בהתלהבות וקופצות לידיים כשבאים לאסוף אותן זה 'אבא'. כשהן שמחות, עצובות, מתרגשות או מפחדות, המילה הראשונה שהן אומרות בכל יום זה 'אבא'. אבל ממשלת ישראל אמרה השבוע שאני לא מספיק שווה בשביל להיות אבא".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

יום סוער ומקומם עבר על קהילה גדולה במדינת ישראל, אבל יש משהו מרגש ואופטימי בהתכנסות מאה אלף האנשים בכיכר. בראיון עם נדב בורנשטיין, הוא מספר שהצפי היה שיגיעו להפגנה עשרת אלפים אנשים, כשלמעשה הגיעו פי עשרה, כולם מנסים להשיג מטרה אחת: "לשתי הבנות שלי מגיע לגדול בישראל שבה הן יכולות להרגיש שוות, שבה זה שיש להן אבא ואבא זה מקור לגאווה ולא לאפליה, שבה ראש הממשלה לא אומר להן יחד עם הממשלה שלו שההורים שלהן אזרחים סוג ב", כך מספר ומוסיף שזו לא הייתה מחאה פוליטית. בהפגנה השתתפו תומכים מכל המפלגות, מתוך ציפייה שהממשלה תעשה את המעשה המתבקש ותצביע לחוק.

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

בורנשטיין תכנן לקחת חלק בשביתה הגדולה, אבל ניצל את המצב הרגיש ועבר בין אולפנים כדי להעביר את המסר בדרך שלו: "זה מתוך מקום שלא נוח לי ביום יום אבל הבנתי כמה הוא הכרחי, להצליח לגעת בצופים ואולי גם להגיע לראש הממשלה כדי שנתקן את העוול המעוות הזה שהתחיל בפונדקאות אבל הוא בעצם הרבה יותר מזה". הערב רווי הרגש הסתיים בנימה אופטימית יותר, כשהגיעו הידיעות על פנייה מצד ראש הממשלה לראשי הקהילה הלהט"בית כדי להפגש. נדב מספר שראשי הקהילה גילו על זה בהודעות לעיתונות, אבל זו פגישה שלא הייתה בכל שנות כהונתו של נתניהו, ואם היא תקרה אז אין ספק שכבר הושג משהו.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12