הכל התחיל מעדותה של יוכי כהן, שסיפרה לפני מספר ימים כיצד נגנבה התינוקת שלה. בשנת 1973 ילדה כהן תינוקת בלידה מוקדמת בבית חולים השרון שבפתח תקווה. הילדה הועברה לפגיה חיצונית, אך כעבור שלושה ימים נעלמו עקבותיה. הרופאים טענו שהילדה נפטרה, אך לכהן לא הוצגה גופת התינוקת, וכך גם תעודות הלידה והפטירה.

כעת, הגיעו למערכת "חי בלילה" עדויות של שש נשים נוספות, המספרות על מקרה זהה באותו בית חולים ועל ידי אותו הרופא. לאחת מהן, המקרה הזה קרה פעמיים. שנה אחרי שנה היא ילדה בבית חולים השרון, ובשני המקרים היא קיבלה לאחר מספר ימים את אותו הדיווח – הילדה נפטרה. כמובן שגם במקרה של אנדריאה לא הוצג לה שום מסמך המאשר את טענות הצוות הרפואי. "ב-1972 הגעתי לבית חולים, הייתי בחודש שביעי. נולדה לי תינוקת, נתנו לי לראות אותה באותו רגע, אמרו לי גברת מזל טוב ילדת בת, אחרי זה לא ראיתי אותה בכלל", משחזרת שיף. "בא איזה פרופסור, נכנס לחדר ועל יד כולם אמר לי בקרירות - התינוקת שלך מתה, והוא הלך. הייתי בת 19, הייתי תמימה".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

ואם לא די בכך, שיף מספרת כיצד כעבור שנה היא נאלצה לעבור שוב את אותו מקרה: "ילדתי תינוקת קצת יותר גדולה והיא נשמה טוב, הם לקחו אותה ואחרי כמה ימים רופא בשם בוצ'אצ'ו, אני לא יודעת את השם הפרטי שלו, אמר לי – יהיה בסדר, אתם זוג צעיר, יהיו לכם עוד ילדים". בדומה ללידה הראשונה, שיף שוב לא זכתה לראות את גופת התינוקת או את תעודות הלידה והפטירה. כששמעה לפני שבוע את הסיפור הזהה של יוכי כהן היא הבינה שלא יתכן שמדובר בצירוף מקרים. "קיבלתי צמרמורת כששמעתי אותה", מספרת שיף. "אותו בית חולים, אותה שנה ואותו רופא, זה באמת דומה".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:15, קשת, ערוץ 12