ראש השנה כבר מאחורינו וכעת, שנייה לפני שאנחנו מבקשים סליחות מכולם - אנחנו נאלצים להתמודד עם ה"חטא" שחטאנו כלפי עצמנו במשך ארבעת ימי החג: כמה עלינו במשקל. ויותר חשוב - איך נוריד אותו?

"השניות האלה של ההתערטלות לפני העלייה על המישקל. מה היה דחוף לי לשאוב את עוגת השוקולד עם הקצפת, עוגת השיש ובסוף את עוגיות התמרים? רגע מלחיץ" – צייצה יקירת התכנית, ג'ודי שלום ניר מוזס. ולא רק היא. אבל אל דאגה, יש פיתרון. יותר נכון, הצעת הגשה:

הגיף שמשגע את חובבי הדיאטה (צילום: צילום מסך מ-abcnews.com)
אמנדה בסוף התהליך | צילום: צילום מסך מ-abcnews.com

הכירו את הסרטון הויראלי שמשגע את ארצות הברית. את הסרטון צילמה אמנדה, בת 26, שבשיאה שקלה מעל 100 קילוגרם. אמנדה ניסתה מיני דיאטות שונות, אבל לא הצליחה לרזות. השינוי הגיעה כשהחלה לשתף את הגולשים בתמונות שלה – מדי חודש היא מעלה תמונה לפייסבוק ומראה את ההתקדמות שלה. את החיזוקים להם הייתה זקוקה קיבלה מהתגובות. במהלך השנה הזו ירדה הצעירה לא פחות מ-44 קילוגרם.

התגובות בפייסבוק סייעו למוטיבציה

כך תאבדו 44 קילוגרם בכמה שניות

אז מה הסוד שלה בעצם? דיאטת חלבונים. דיאטה מוכרת שגם מומלצת לירידה מהירה ומבוקרת במשקל: אוכלים שלוש ארוחות עיקריות ביום – בוקר וערב – מוצרי חלב וירקות, ובצהריים אפשר גם עוף או דג. בין לבין אוכלים פירות ושותים הרבה מים/תה ירוק.

אבל לא רק התפריט משחק כאן תפקיד. כפי שמוכיחים מקרים רבים – הגולשים עצמם והתגובות שלהם מהווים חיזוק לתפריט הנכון.

ומה איתכם? עשיתם פעם דיאטה אפקטיבית? תיעדתם את עצמכם במהלכה? נשמח אם תיצרו איתנו קשר דרך עמוד הפייסבוק של חי בלילה שתפו את הסיפור שלכם – ונשמח לדבר איתכם במהלך התוכנית.

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00