בכל פעם שיוצאים לנופש משפחתי אנחנו מוטרדים מהנתונים שידועים לנו מראש, כמו איכות המלון או מזג האוויר. אבל מה בנוגע למה שלא ידוע לנו? את התופעה החדשה שמתפשטת בבתי המלון בארץ אתם חייבים להכיר, ולהיזהר ממנה. למערכת "חי בלילה" הגיעו מספר פניות של אנשים ששוהים במלונות ברחבי הארץ, ולפתע שמים לב שאנשים זרים מציצים להם מהחלון. הם מספרים שעוברי אורח מסתכלים לתוך החדר בכוונה לבחון את מה שקורה בו, ואף מטפסים על המרפסת בכדי לראות טוב יותר.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

אחת מהפונות זו מרינה, שבילתה עם בעלה ושני ילדיה הקטנים במלון באילת. בזמן שהם לנו בקומה השביעית והגבוהה של המלון, מרינה ראתה אדם זר שמביט בהם דרך החלון. הדבר הבהיל מאוד את כל המשפחה והם פנו למלון שיטפלו בו. כך היא מספרת: "לפני כחודש יצאנו לחופשה משפחתית באילת במלון די מוכר. התעוררתי בשעה מוקדמת ביום שבת, וגיליתי שיש לנו מציצן בשטח המרפסת שפשוט עומד ומסתכל עלינו. לאחר שבעלי רדף אחריו ולא הצליח לתפוס אותו, קראנו לקב"ט המלון. באותו היום הוגשה תלונה למשטרה".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

מרינה כותבת על הסיפור המטריד פוסט בפייסבוק ומסתבר שהיא לא המקרה היחיד. יש מספר גדול של אנשים שמגיבים לפוסט ומספרים שהם חוו אירועים דומים. התופעה הזו מתפשטת, הסרטונים האלו לעיתים מופצים בוואטסאפ, דבר שצריך להטריד את הנופשים.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12