אמנם בינתיים שודר רק פרק אחד, אבל נראה כי כבר ברור למדי שאחת המתמודדות המסקרנות ביותר של "המשימה: אמזונס" היא הדוגמנית החרדית בתיה שיף. אף שבתיה מגדירה את עצמה "דתיה זורמת בקטע טוב" ומצהירה כי חשה שליחות לנפץ סטיגמות וסטריאוטיפים על החברה החרדית, דמותה והטייטל שלה מעוררים, כצפוי, לא מעט זעם בקרב אותה קהילה. 

"בתיה שיף מגדירה את עצמה חרדית מודרנית וגם דוגמנית חרדית, שזה לכשעצמו חידוש, ובעיקר משתתפת בתכנית ריאליטי - צעד חריג מאד", מסביר ישראל כהן לנדב בורנשטיין ב"חי בלילה". "נכון שהיו חרדיות בתכניות ריאליטי בעבר, אבל לא מסוג כזה. התכנים, התפאורה, המשתתפים - כל זה לא ממש צנוע".
 
האתרים החרדים ממעטים בדרך כלל לעסוק בתכניות ריאליטי אבל במקרה הזה לא יכולים שלא לסקר את התופעה. בתיה שיף מעוררת הרבה התנגדות, תגובות שליליות וטוקבקים זועמים: "היא בטוח תחזור בשאלה", "מחללת שם שמיים", "פושעת" - חורצות כמה דוגמאות נבחרות.
ולא מדובר רק במחוזות הרשת, אפילו ה"מחזיר בתשובה" הידוע בשל אמירותיו הפרובוקטיביות, איתן בגדדי, תוקף את העניין, גם אם לא מזכיר במפורש את שמה של בתיה: "דוגמנית חרדית, זה מושג חדש", הוא תועד צועק בזעם מול קהל מאמיניו. "היא גם תדגמן לנבוכדנצר והמן הרשע במדור השביעי בגיהנום, תלך שם על המסלול של השיפודים למעלה והאש תשרוף אותה. זה מה שנהיה היום בעולם המופקר שלנו", קבע והמשיך לתאר רעות חולות כגון "לבוש נוצץ וצמוד שאפילו הגויות לא לובשות". 
 
אלא שיש גם מי שתומך במודל החדש שמציגה בתיה ובהיותה "הפנים היפות של החרדיות". דב אייכלר, איש התקשורת החרדי, תוקף למשל את אמירותיו בגדדי: "אמנם אין דבר כזה 'תעודת מחזיר בתשובה', אבל הגיע הזמן להבדיל בין מחזירים בתשובה אמיתיים לבין אלה במחוזות הוירטואליים וברשתות החברתיות. אפשר לשמוע את זה לפי צורת הדיבור: כשמישהו מטיף לצניעות בצורה בוטה או מפורטת מדי, זה לא צורם רק לאוזניים חרדיות. גם חילוני ששומע את זה יכול להבחין בניסיון לכסות טפח ולגלות טפחיים".
מאיתן בגדדי נמסר בתגובה: "דבריי לא נאמרו לגבי אף אישה ספציפית, גם לא נשמע מדברי שהתייחסתי למישהי ספציפית ולא הזכרתי שם של אף אחת. דיברתי על הבעיה והתופעה באופן כללי".
 

 >> פרקים מלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

"חי בלילה" - רביעי, חמישי ושבת ב-23:25