אחד מרגעי השיא של ההופעה הסוחפת של ג׳סטין טימברלייק הערב בפארק הירקון, היה ללא ספק הרגע בו החליט לרדת לקהל ולהצטלם עם זוג שהחזיקו שלט בו נכתב: ״החבר שלי הבטיח שיתחתן איתי אם תצטלם איתנו בסלפי. קנינו כרטיס קרוב לבמה, עכשיו הכוח בידיים שלך״. טימברלייק מילא את חלקו במשימה, ואז הורה לחבר לכרוע ברך, לשלוף טבעת ולהציע לה נישואים לקול צרחות הקהל. בסוף הצעת הנישואים הוא רק ביקש מהבחור לא לפשל. 

בתכנית ״חי בלילה״ הצליחו לאתר את בני הזוג - אילנה ואלירן וגילו שהסיפור לא בדיוק נכון עד הסוף, ומסתבר שבני הזוג כבר התחתנו לפני כחודשיים. בראיון הערב לתכנית, מיד בתום ההופעה, ניסה להסביר אלירן למה החליטו ללכת על הצעד בכל מקרה: ״ההצעה שלי היתה נוראית בלשון המעטה, החתונה לא עבדה כמו שצריך, כל דבר שהיה יכול להשתבש בה השתבש, לא היה לנו כסף. היתה לנו באמת חתונה לא משהו. ביום החתונה אילנה אמרה לי שהיא קנתה כרטיסים להופעה ואז לאט לאט חשבתי על זה״, סיפר אלירן בהתרגשות, ״יום אחרי החתונה אמרתי לעצמי שאני חייב לפצות אותה ועלה לי הרעיון הזה״. 

אלירן גם מבטיח שהוא לא סתם עבד על טימברלייק, ״זה לא שלא הולכת להיות חתונה שנייה, זה לא סתם. אני הבטחתי לה ביום החתונה שאני הולך לגרום לכל העם לדעת כמה אני אוהב אותה. ועשינו את זה, ואנחנו מתכוונים לתת פיצוי על החתונה שהיתה לנו״.

וככה זה נראה בלייב (צילום: אסף נבו):