נשות קהילת מוסייף התאספו אמש (שני) ב"ישמח חתני" לשני אירועים משמעותיים. הראשון והמשמח - הכתרתו של נפתלי כרב החדש של הקהילה, מה שבפועל הפך את יפה לרבנית. האירוע השני והלא משמח בכלל - הטיפול הכימותרפי הראשון של תקווה בבית החולים, במסגרת מאבקה במחלת הסרטן.

תקווה הייתה בטוחה שהיא תצטרך לעבור את זה לבד, במיוחד לאור העובדה שאהרון לא ממש מתפקד מתוך לחץ ודאגה לאשתו האהובה - אבל אז, אתי, אורה, יפה וחברות הקהילה הנוספות הפתיעו את תקווה בבית החולים וליוו אותה אל הטיפול הראשון. ברקע, התנגן עיבוד מרגש במיוחד לשיר "מודה אני" - ואנחנו גילינו מי מבצעים אותו. חוץ מזה, בפרק זה הכרנו את שני הקמפיינרים החדשים ששלח קובי פליסיאן כדי לחבל בקמפיין של אורה ולהבעיר את השכונה. אם הם היו ממש מוכרים לכם, מיד תגלו את הסיבה.

  1. סירים ומחבתות
    לא יודעים מה איתכם, אבל לנו נפתח התיאבון בכל פעם שאנחנו רואים את מרגלית, אתי, תקווה, אורה ויפה מבשלות. הסירים המבעבעים, המחבתות הרותחות - לנו עולה מיד החשק לטעום. בפרק הרביעי, ניסן הפתיע את מרגלית כשבישל בעצמו ארוחת שישי מפוארת ואתי בילתה שעות במטבח למען הרב מנשה החולה. במציאות, לא השחקניות הן אלה שמבשלות את המזון בסדרה. ההפקה שכרה מבשל מקצועי לתקופת הצילומים שהוא היה האחראי על הכנת התבשילים.
    בישולים ב"ישמח חתני" (צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1)
    אתי מבשלת ב"ישמח חתני" | צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1
  2. מודה אני
    קשה היה שלא להזיל דמעה בסצינת הסיום המרגשת בבית החולים, ולא רק בגלל הכתיבה המצויינת של שלומית נחמה והמשחק הנהדר של נשות הקאסט - אלא גם בגלל השיר שליווה את הסצינה, "מודה אני", שירו המפורסם של מאיר אריאל. על העיבוד המרגש שהתנגן בסצינה אחראיים המוזיקאים דניאל רובין ואלון עדר. הביצוע הספציפי הזה לשיר נבחר גם בגלל עדינותו וההתאמה המושלמת שלו לסצינה, אבל בעיקר כי מדובר בביצוע נשי.
    הפתעה מרגשת בבית החולים (צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1)
    הפתעה מרגשת בבית החולים | צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1
  3. השגרה כמשענת
    מאז הבשורה על מחלת אשתו, אהרון לא יודע מנוח. הוא מוטרד כל כך וחושש מהאפשרות שיאבד אותה, שגם בבית הכנסת הוא לא ממש מסוגל לתפקד. בפרק אמש גם נפתלי וגם הרב מנשה נתנו לו עצה טובה: "בתקופות קשות שגרת האדם הופכת מנטל למשענת, ודווקא אז הוא צריך לאחוז בה ולא לחרוג ממנה". מאחורי הציטוט היפה הזה לא עומד גדול בתורה או פסיכולוג, אלא היוצרת והתסריטאית המוכשרת, שלומית נחמה.
    אסף בן שמעון כנפתלי (צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1)
    אסף בן שמעון כנפתלי ב"ישמח חתני" | צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1
  4. אשת חיל
    אחד הרגעים המרגשים ביותר על סט הצילומים קרה בעת צילומי סצינת ארוחת השישי של אהרון ותקווה. בזמן ששאר הגיבורים סעדו עם בני המשפחה המורחבת, תקווה ואהרון קידשו לבדם כיוון שאהרון לא רצה שתקווה תטרח בבישולים רגע לפני הטיפול הראשון שלה. בסצינה, איציק כהן מקריא את המזמור "אשת חיל" ופורץ בבכי קורע לב. מאחורי המצלמה, מול המוניטור, אנשי הצוות התרגשו כל כך שפרצו גם הם בבכי ביחד איתו.
    איציק כהן ב"ישמח חתני" (צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1)
    איציק כהן כאהרון בביוף ב"ישמח חתני" | צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1
  5. הקמפיינרים
    בפרק הרביעי פגשנו שני קמפיינרים שקובי פליסיאן שכר כדי שיטפלו בקמפיין של אורה למועצה, ועל הדרך ידאגו להבעיר את השכונה ולסכסך את תושבי הקהילה עם התושבים החרדים. את נטע מגלמת דפי שושנה אלפרן, ששיחקה גם בסדרות "פאודה", "תיק נעדר" ו"לעבור את הלילה". אם הבוס שלה, הקמפיינר המהולל ירין ברקוביץ', מוכר לכם מאוד גם הוא, זה בגלל שמדובר במעיין בלום ששיחק בשנים האחרונות בסדרות טלוויזיה רבות כמו "זה לא הגיל", "הנערים", "תיק נעדר", "היהודים באים" ו"שב"ס".
    הקמפיינרים (צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1)
    מעיין בלום ודפי שושנה אלפרן בתפקיד הקמפיינרים | צילום: מתוך "ישמח חתני", באדיבות ספורט 1