התפשטות נגיף הקורונה בישראל ובעולם תפסה את מורן אטיאס בעיצומה של קריירה מצליחה בלוס אנג'לס. השחקנית והדוגמנית, שבשנים האחרונות מתגוררת בארצות הברית ובאיטליה לסירוגין, נאלצה לשוב לארץ במפתיע במטרה להיות קרובה לבני משפחתה. אלא שאטיאס לא הסתפקה רק בשהות בארץ, והחליטה לתרום למאבק בנגיף בצורה ייחודית: היא התנדבה בבית החולים איכילוב בתל אביב וטיפלה בחולים שלקו בו. 

בראיון לתוכנית "אולפן שישי", סיפרה אטיאס על ההחלטה להתנדב בבית החולים, על אף הסיכון הכרוך בכך. "האינסטינקט לעשות משהו בישראל נוצר באמת מהמראה שראיתי באיטליה, עשרות אם לא מאות ארונות קבורה", אמרה אז אטיאס.

אטיאס סיפרה בראיון לאינטימי עם רפי רשף על העובדה שלא סיפרה לבני משפחתה על המעשה האמיץ. "את ההתנדבות הם לא קיבלו באהבה, הם מאוד דאגו", אמרה אטיאס. "לא סיפרתי להם, עשיתי את זה בסתר. אחרי עשרה ימים שאני משקרת לאמא שלי, כבר הבנתי שעדיף אני אספר ואשתף אותה. אז אני קובעת עובדה, כי לא רציתי את הדיון הזה, של 'למה לך?'".

במהלך תקופת ההתנדבות, אטיאס יצרה קשר אישי ומרגש גם עם הצוות הרפואי בבית החולים ועם החולים עצמם, מה שחיזק אצלה את ההרגשה שהיא פועלת באופן נכון – על אף ההתנגדות של אמה. "אני צריכה אנרגיות לחזור למחרת, אני נהנית, טוב לי. אני מוקפת באנשים מדהימים, צוות רפואי מדהים שדואג לי גם, אבל בעיקר אנחנו דואגים אחד לשני ולמטופלים, אז Stop it", סיפרה אטיאס. "היא גם דואגת אם אני עוברת דירה ואין לי מספיק קופסאות".