אחרי שבע שנים בהן מיקה קרני ניסתה להיכנס להריון ללא הצלחה - הגיעה רומייה, אותה היא ילדה בגיל 48. ההריון המאוחר והתקוות הגדולות לילדה נוספת הביאו איתם תקופה מטלטלת עבור הזמרת, והיום (חמישי, אחרי חשיפה, קשת 12) היא מספרת לרפי רשף ב"אינטימי" על הרגעים בהם לא הייתה בטוחה שתוכל לשמור את התינוקת.

"כשגיליתי שאני בהריון לא האמנתי שזה יחזיק. כל הרופאים אמרו לי תעשי הפלה". הריון בגיל מאוחר ידוע כבעל סיכונים ועם סיכוי גבוה יותר להסתבכויות, הן עבור האמא והן עבור התינוק, וקרני המשיכה לקבל תגובות כאלו על ההריון מצוותי הרפואה. היא משתפת שקיבלה סביבה פידבק שלא תומך במהלך: "הרבה רופאים אמרו לי 'למה את צריכה את הדבר הזה בגיל כזה - זה מסוכן לעובר'".

מי שבסוף גרם לה לחשוב שוב ולהבין שאת התינוקת הזאת היא שומרת בכל מחיר, הוא דווקא בנה הגדול, אותו ילדה שלושים שנה קודם לכן, כשהייתה רק בת 17. "מי שנתן לי על הראש זה הבן שלי, יותם, שאמר לי 'מה את משוגעת? יש בתוכך כזה אור. שלחו לך נשמה להביא לעולם ואת בכלל חושבת? שבי בשקט ותני לזה את המקום שלו'". היום, היא מספרת עד כמה הוא השפיע עליה בהחלטה ושהקשר שנוצר בין יותם לרומייה הקטנה הוא מיוחד ושונה. "מדהים שרומייה מאוד דומה לו, ויש בניהם חיבור מאוד גדול. הוא מאוד אוהב אותה".