נורית גפן בת ה-75 היא חלק מאחת המשפחות הידועות והמוכרות ביותר בישראל. בגיל 25 היא נישאה ליוצר והסופר יהונתן גפן, ולפני גירושיהם השניים הביאו לעולם שני ילדים: התסריטאית והשחקנית שירה גפן, והזמר המצליח אביב גפן.

בעבר, נורית סיפרה לא פעם על הקשיים שחוותה בתחום ההורות ועל היעדר היציבות שלה כאם לילדים. בראיון בתכנית אינטימי עם רפי רשף, גפן חשפה מקרה אחד שקרה בילדותו של אביב ומצליח להמחיש את הקשיים הללו יותר מכל.

"הייתה לי יום הולדת, אני חושבת לפני ארבעים, והזמנתי חברים. יונתן, אביב ושירה עשו לי קטעים. כשהגיע תורו של אביב, הוא הקריא לי שיר עם עשרה בתים, ובכל בית היה פאק אחר שלי, משהו נורא שעשיתי כשהוא היה קטן", מספרת נורית. "הפזמון החוזר היה: 'ואת תזכרי את הכל', זה השורה התחתונה. אלה היו עשרה דברים כאלה, לא אחד, עשר מגרעות קשות. הייתי בשוק, כולם היו בשוק".

"למחרת רצתי לפסיכולוגית שלנו ואמרתי לה: 'תראי מה הוא כתב לי ליום הולדת'. היא קראה ואמרה לי: 'נורית, את צריכה להיות האמא הכי מאושרת בעולם'. שאלתי אותה, 'למה?', ועוד בגלל שהוא היה דיסלקטי,  גם הייתי צריכה לרשום כל שורה. לא האמנתי מה הוא כתב כי היו לו שגיאות כתיב איומות. היא ענתה לי – 'רק ילד שבטוח באהבה של אמא שלו יכול לכתוב כזה דבר'".