כוכב סברי מרנן דביר בנדק החל לככב בסדרה עם עלייתה לאוויר בשנת 2011, אז עוד היה במשקל של כמעט 150 קילוגרם. עם צילומי העונות השונות, בנדק רזה, הפך למחוטב יותר ודמותו על המסך, שי רוזן, השתנתה לבלי היכר. לצד תהליך הירידה במשקל המשמעותי שעבר, שכלל בין היתר ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה, בנדק ואשתו השחקנית עירית נתן עברו גם טיפולי פוריות במשך למעלה מעשור. לבסוף פנו השניים להליך פונדקאות, באמצעותו הביאו לעולם שתי בנות: גלי ויולי.

בראיון לתכנית אינטימי עם רפי רשף ששודרה הערב (חמישי) בקשת 12, סיפר בנדק שהאכזבות הרבות שחוו בני הזוג בטיפולים, היו חלק מהגורמים שהביאו גם לעלייה במשקל. "עירית עשתה קרוב ל-20 תהליכי שאיבת ביציות לאורך השנים האלו. פיזית, זה עירית שעברה את התהליך, אני עברתי אותו נפשית", סיפר השחקן לרפי רשף. "היו לנו כמה הארות בדרך בצורת אנשים שיש להם ניסיון ואמרו לנו: 'אתם מספרים לאנשים שאתם בתוך התהליך, בכל פעם מחדש מקבלים טלפונים ביום שאמורים לקבל בו את התוצאות וצריכים לבשר את ה'לא'? תורידו את זה. אל תספרו'. הפסקנו לספר, ופתאום הכל הפך כל כך יותר קל".

בנדק סיפר שברגע שהוא ובת זוגו הפסיקו לחלוק עם מכריהם את האכזבה, הם החלו לשלם את מחירה באמצעות עלייה במשקל. "זו הייתה רק אכזבה אישית. אכזבה אישית שלנו, אז אגב, בגלל המשקל, הספגנו אותה באוכל. זה היה לנו קל. פשוט יצאנו לאכול והתאבלנו תוך כדי אכילה. היום אני יכול להגיד שזה היה חלק מהתהליך הזה".