לאורך השנים מארינה מקסימיליאן בלומין עלתה לכותרות לא רק בזכות הכישרון האדיר שלה והקריירה המוזיקלית המצליחה, אלא גם בגלל השינויים הרבים שעברה במראה החיצוני. הזמרת, שחוותה ירידה משמעותית במשקל בשנים האחרונות, שימשה בעבר כפרזנטורית של חברת אופנה למידות גדולות ולאחרונה נכנסה לנעליה של גלית גוטמן כפנים של המותג "קרייזי לין".

בראיון לתכנית אינטימי עם רפי רשף סיפרה מארינה על התהליך, ובעיקר על ההבנה שהגיעה אליה לאחריו. "אצלך זה היה סוג של אידיאולוגיה כל הזמן לבחון קצוות, להיות מה שנקרא, על הקצה", אמר לה המגיש רפי רשף. "נכון, זו משיכה טבעית שלי", ענתה.

"כל החיים הייתי, ואני עדיין, אישה דומיננטית וגדולה, גם בתור ילדה קיבלתי על זה תגובות", סיפרה הזמרת. "שנים חייתי בשלום עם לסמן את השלווה שבגודל, ואז אמרתי אוקיי, כל כך הרבה שנים אומרים לך 'אם תהיי רזה תהיי מאושרת, תנסי את זה', אז ירדתי לקיצון, ירדתי 30 קילו והבנתי שלא זה העניין. זה לא עושה לי טוב. זה שקר מה שמכרנו לעצמנו, זה לא 'תהיי ככה - אז תהיי מאושרת'. תהיי מאושרת אז תהיי מאושרת, תדאגי לעשות לעצמך טוב אז תהיי מאושרת".

נזכיר שרק לפני מספר חודשים ילדה בלומין את בתה השנייה שלה ושל בן זוגה, הזמר גיא מנטש (מהצמד גיא ויהל). לשתי הבנות בחרו בני הזוג שמות יוצאי דופן: לבכורה – ליצ'י לוסיה, ואילו לבת הצעירה דומיניק טנא.