"זו פעם ראשונה מזה הרבה זמן שאני מתרגש", מספר ארז טל רגע לפני פרק הבכורה של תכניתו החדשה, "ברוורס", שתעלה בשבת הקרובה (11.10). "עשיתי הרבה דברים בטלוויזיה אבל כזה דבר עוד לא עשיתי ואני קצת בלחץ מהתגובות", הוא מוסיף בחיוך מבויש.

התכנית, בה יכנסו למכוניתו של טל שלל אנשים שכולנו מכירים ויצטרפו אליו לנסיעה שתעבור בתחנות שונות שהשפיעו ועיצבו את חייהם, היא פרויקט מיוחד עליו טל שמח להסביר ולפרט: "סיינפלד עשה סדרת אינטרנט של חמש דקות, אז אמרנו לעצמנו 'למה לא? בואו נאכל את הראש לאנשים בערוץ 2', ומשם זה התפתח לסדרה בה לקחנו אנשים לאורך תחנות שונות בחייהם למרות שלא מעט מהם ביטלו לנו ברגע האחרון".

מוטי קירשנבאום (תמונת AVI: mako)
קירשנבאום חלוץ מרכזי | תמונת AVI: mako
האורח הראשון שיעלה לנסיעה ברוורס יהיה מוטי קירשנבאום, שלדברי טל במהלך הפרק על חייו נגלה כולנו דמות קצת שונה מזו שהתרגלנו אליה. "אני מאוד מעריך את העבודה של ארז בלי קשר לסדרה", מספר קירשנבאום, "ההבנה שלו במדיה והיכולת הזו שלו לפענח את הדי.אן. איי של הצופה הישראלי".

בין שלל האורחים שהגיעו לכבד את טל בפרמיירה החגיגית היה גם אחיו, ירון טל, שמגלה פרט מסקרן על יכולות הנהיגה של "האח הגדול": "ארז הוא נהג נוראי שעושה ברקסים מטורפים, והילדים שלו יישבו בבוסטרים עד גיל 20", הוא צוחק, "מעבר לזה כדאי לדעת על ארז שהוא אף פעם לא מסיים שיר אחד ברדיו".

חברה נוספת שהגיעה להקרנה הייתה אורנה בנאי, שלא חסכה במידע מסקרן במיוחד: "לארז אין בכלל שיערות על הגוף מאיזור הצוואר ועד... בעצם רק באיזור התחתון יש לו שיערות כמו על הראש". לסיום, שאלנו את טל לאן היה לוקח את עצמו במסע כזה, ותשובתו אכן מעוררת סקרנות רבה לגבי ההמשך: "עוד מוקדם לדבר על זה, אבל יש לי מקומות אפלים מאוד".  

"ברוורס", שבת (10/10), 21:55, ערוץ 2