רגע לפני שרס"מ אמיר ח'ורי, השוטר שנהרג בפיגוע בבני ברק, הובא למנוחות – בת זוגו שני ישר סיפרה בכאב על הקשר המיוחד שלהם, שנגדע על ידי הטרור. "עברנו את הכול, לא נותר עוד שום מכשול בינינו – אני לא מעכלת. אין לי דמעות כבר", אמרה בריאיון ל"עובדה".

"רציתי לצעוק לו בסרטון 'אל תעשה את זה!' – אבל אם הוא לא היה עושה את זה, הרבה אנשים היו נפגעים וזה היה פיגוע המוני", שיתפה. "ביום ראשון ישבנו בבית וראינו את הפיגוע בחדרה, והוא אמר שאם יהיה מחבל – הוא הראשון שיקפוץ עליו. הוא הבטיח לשמור על עצמו, אבל הבטיח גם 'להוריד אותם'".

הצבת ארונו של השוטר שנהרג בפיגוע בבני ברק, אמיר ח' (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
ארונו של רס"מ אמיר ח'ורי, שנהרג בפיגוע בבני ברק | צילום: דוד כהן, פלאש 90

שני סיפרה שצפתה בתיעוד מהאירוע, שבעצם מדובר ברגעיו האחרונים של בן זוגה ב-7 השנים האחרונות. "צפיתי כי רציתי להיות איתו שם, למרות שזה כואב לי. ידעתי תמיד שאם זה יהיה הוא או אחרים – הוא תמיד יעדיף את האחרים. כך הוא גדל וחונך".

הקשר שלה עם אמיר לא היה שגרתי, מאחר שהיא יהודייה והוא ערבי-נוצרי. "לנו זה אף פעם לא הפריע", אמרה. "שנינו גדלנו על ערכים של אהבה, ואהבתי אותו כמו שהוא. אמרתי לאנשים – מי שלא רוצה לקבל אותו – שלא יקבל גם אותי".

השוטר אמיר חורי ז"ל ושני ארוסתו (צילום: לפי סעיף 27 א')
"בחרתי את הכי טוב בעולם". שני יחד עם אמיר | צילום: לפי סעיף 27 א'

"בחרתי את הכי טוב בעולם. וההוכחה לכך היא שהוא לא כאן עכשיו". לדבריה, הרבה אנשים כלל לא ידעו שאמיר ערבי. "זה לא משהו שהסתרתי, תמיד אמרתי לו שהוא הגאווה שלי". הפיגוע שגדע את הקשר הזוגי הארוך של השניים הגיע רגע לפני שהיו אמורים להתחתן: "הוא הבטיח לי הצעת נישואין עד סוף החודש".

לסיום, שני רצתה להעביר מסר לזוגות נוספים: "אני רוצה שידעו – האהבה מנצחת את הכול. אבל היא לא ניצחה את הטרור. עברנו הכול, ניצחנו מול המשפחות – כולם קיבלו אותנו. לא נותר עוד מכשול אחד בינינו והגענו לישורת האחרונה. אין לי דמעות כבר".