איך אפשר לדעת מה קרה בתוך הבית במוצא? ואיך אפשר לנסות להבין, עכשיו, באיזו מערכת יחסים איומה נלכדה מיכל סלה, ואיך חיפשה כל דרך להימלט ממנה?

בשבוע שחלף מאז שידור החלק הראשון של הסרט כמו נפתח איזה פקק ואנחנו נשטפנו בתגובות, בפניות, וגם בשאלות הקשות: מה אנחנו עושות אחרי הפעם הראשונה, ואיך פורצים את חומת הפחד והבושה, והאם אפשר היה לראות מה קורה למיכל בתוך הקשר הזה. הקשר שנגמר ברצח, מול עיני בתה התינוקת. 

עכשיו רוני קובן יוצא עם האחיות של מיכל סלה למסע שמתחיל ביום שאחרי – והמצלמה מתעדת רגעים נדירים של חיים חדשים שנבראים, כשהפעוטה שאיבדה את עולמה בין לילה, נעטפת לאט לאט בידי האחיות של אמא. ואחת מהן מנסה להבין דבר אחד: מי היה האיש שלקח להן את מיכל. והיא מגיעה למקומות ולנשים צעירות שעכשיו מעזות לדבר.

החלק השני של הסרט, שהכין רוני קובן יחד עם הבמאי גלעד טוקטלי. תחקיר: איתי עמיקם. סיפורה של מיכל סלה, חלק שני ואחרון. 

 

עוה"ד עידן גמליאלי ומיכאל עירוני שמייצגים את אלירן מלול מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר בטרגדיה משפחתית. אנו נמצאים בשלבים הראשונים של ההליך המשפטי. מלימוד חומרי החקירה נראה כי מדובר במקרה מורכב ואנו נציג את טענותיו של אלירן בבית המשפט".
 

עמותת מרכז 'אלה' - להתמודדות נפשית עם אובדן פתאומי עקב רצח, התאבדות ותאונות דרכים, אותה מוביל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.
בישראל יש כיום 8 מרכזי סיוע הנותנים מענה בהתמודדות עם האובדן, המופעלים ע"י מרכז 'אלה' (אזור ירושלים והצפון) ועמותת "בשביל החיים" (אזור המרכז והדרום).
העובדים הסוציאליים במרכזי הסיוע מלווים את המשפחות מהשלבים הראשונים בסמיכות לאירוע, למשך שנתיים ואף יותר.
ניתן לפנות:
מרכז אלה – 03-6910921
בשביל החיים – 03-7487771