11 נשים התלוננו נגד יניב נחמן, ולכולן סיפור דומה. נחמן, לטענתן, פגש אותן בפאבים ובמועדונים, הישקה אותן, וכולן התעוררו מאוחר יותר מעורפלות לגמרי איתו במיטה, בלי להבין איך הגיעו לשם. המשטרה פתחה בחקירה אך לא הצליחה להוכיח שנחמן אנס את הנשים בעזרת סם אונס. לקראת כתבתו הערב ב"עובדה" (21:00) הגיע הבוקר רוני קובן אל אולפן "הבוקר של קשת" כדי לספר על מי שבכל זאת החליטה לא לשתוק ולספר הכול, בפנים גלויות.

"רוב המתלוננות בחרו שלא להעיד או שלא היו מספיק חומרים", מספר קובן,"אבל רוני ריבר בחרה שלא לוותר, ובאומץ בלתי רגיל היא תיחשף הערב, ותספר על המשפט שבו הודה לבסוף נחמן שביצע בה מעשה מגונה ואונס, אבל בסופו של דבר יצא עם עונש של שישה חודשי עבודות שירות בלבד".

החשיפה של ריבר, כך מספר הבוקר קובן, לא הייתה קלה, אבל היזמה הייתה כולה שלה. "האבסורד הוא שריבר גילתה דרך הפייסבוק את העונש שקיבל נחמן, ולכן היא בחרה לבוא ולדבר קודם כל מהמקום האזרחי, הדואג, זה שרוצה להגיד לנשים 'תזהרו!'. מעבר לכך, היא תספר הערב באומץ לב על מה שקרה בלילה ההוא, וגם על פסק הדין שקיבל נחמן, אותו פסק דין שמלא באמפתיה כלפי הצד הלא נכון. היא מגוללת שש שנים בהן שתקה וכל בוקר התייצבה מול המראה בתקווה שתפסיק לפחד, והנה הוא יצא לחופשי".

"עובדה", הערב אחרי מהדורת החדשות