חשוב להדגיש את העובדה שהחומרים של מולקנדוב כבר היו בידי המשטרה וכלום לא קרה איתם. אחרי שכהן מסרב לשים 1.5 מיליון שקל באותה "שותפות" עליה דובר בתחקיר, דניאל מולקנדוב מחליט לתבוע אותו, והוא מגיע למשרדו של עוה"ד אמנון יצחקניא – שמסכים לייצג אותו מול כהן, בתנאי שבשלב הבא, מולקנדוב מתייצב במשטרה, ומספר הכל. וזה בדיוק מה שקורה, בינואר 2015.

ומה שקורה משם ואילך, מפתיע אפילו את הפרקליטים – שניסו, כבר אז, להביא לכך שהפרשה תיחקר, והאמת תצא לאור.


תגובות:

עורכי הדין ד"ר יעקב וינרוט, עמית חדד ואושר רובינגר פרקליטיו של אמנון כהן מסרו בתגובה לתחקיר ששודר הערב:

דניאל מולקנדוב הוא עבריין מורשע שאף ריצה עונש מאסר. מדובר באדם מניפולטיבי שאינו בוחל בדבר כדי להגשים את מטרותיו הפסולות. מר מולקנדוב ניסה לסחוט את מר כהן, בין היתר באמצעות קלטות "מבושלות", וכשזה סירב להיסחט העליל עליו שורת עלילות שווא כשהוא מבקש לקבל לעצמו מעמד של עד מדינה. משטרת ישראל, בליוויה הצמוד של הפרקליטות, בחנה את כל טענותיו של מולקנדוב עד דק והחליטה שיש לסגור את התיק אף מבלי לזמן את מר כהן לחקירה. והדברים מדברים בעדם. מר כהן מעולם לא קידם חקיקה תמורת תשלום או טובת הנאה כלשהי. מתוך רצון להסיר ולו הקל שבספקות, עבר מר כהן בדיקת פוליגרף בה נשאל במפורש האם קיבל טובות הנאה ממולקנדוב. מר כהן השיב על שאלה זו בשלילה ונמצא דובר אמת באופן מובהק. כאשר הבין מולקנדוב, כי משטרת וישראל אינה נותנת כל אמון בגרסתו המופרכת על פניה, החליט לנסות את מזלו ולפרסם את הדברים באמצעות כלי התקשורת.

יצויין כי דניאל מולקנדוב עבר אף הוא בדיקת פוליגרף, אך בניגוד לזו של חה"כ לשעבר כהן הייתה זו בדיקה עצמאית מטעם מערכת התכנית. הוא נמצא דובר אמת.

"עובדה"- חמישי אחרי החדשות. ערוץ 2, קשת