שרה דנוך (צילום: עובדה, קשת)
נסיכת הכרם | צילום: עובדה, קשת
שרה (שורי) דנוך, נסיכת כרם התימנים, היא בת הזקונים במשפחה בת 17 ילדים, שהתבלטה מאוד בכרם. כבר בתקופת המנדט יצא לבני משפחת דנוך שם של אנשים שיודעים לעמוד על שלהם - אם צריך גם בכוח. אחותה של שרה, בת שבע דנוך, נישאה לרחמים אהרוני, והיא עצמה הכירה היטב גם אותו וגם את שותפו לפשע, טוביה אושרי. שרה נישאה תחילה לעודד קליפצקי, שנחשב אאוטסיידר בכרם, אבל עד מהרה הצטרף לחבורת הפשע שהובילו אושרי ואהרוני הכריזמטיים. זמן קצר לאחר שהתגרשו קליפצקי נרצח בנסיבות מסתוריות.

בתחילת שנות ה-70 מגיע לשכונת כרם התימנים בחור חדש בשם עמוס אוריון, ובינו לבין שרה מתפתח רומן סוער. באוקטובר 1971, חודשים ספורים לאחר היכרותם, אוריון מבצע שוד מזוין בחברת ברינקס במגדל שלום בתל אביב, ויורה למוות במאבטח.

כמה שנים לאחר שהוא מתחיל לרצות את עונשו, אוריון שומע מתוך כתלי בית הכלא ששרה דנוך מנהל רומן עם טוביה אושרי, וכי לשניים אף נולדה ילדה משותפת. אוריון מאשים בשוד שהסתבך וברצח את אושרי ואהרוני, באוזני כל מי שרק רוצה לשמוע. באפריל 1980 משתחרר אוריון במפתיע, וממהר לכרם, לפגוש את שרה דנוך. אבל לבה כבר נתון לאושרי. אוריון הזועם נשבע לנקום, וכאן העלילה מסתבכת. 

שרה דנוך לא דיברה מעולם על הסודות מהתקופה ההיא: מה ידעה על השוד בברינקס ועל הרצח? מדוע התמסרה לטוביה אושרי למרות שתיעבה אותו? ומתי הבינה ששני הגברים בחייה עומדים לפני דו קרב גורלי? 

>> כל מה שרציתם לדעת על "חבורת הכרם", עכשיו במתחם המלא

 שרה דנוך מדברת שני ב-21:00, "עובדה"