בתחילת שנות ה-70 הגיע לשכונת כרם התימנים צעיר בשם עמוס אוריון. בינו לבין שרה דנוך, נסיכת כנופיית הכרם, מתפתח רומן סוער. באוקטובר 1971, חודשים ספורים לאחר היכרותם, אוריון מבצע שוד מזוין בחברת ברינקס במגדל שלום בתל אביב, ויורה למוות במאבטח.

כמה שנים לאחר שהוא מתחיל לרצות את עונשו, אוריון שומע מתוך כתלי בית הכלא ששרה דנוך מנהל רומן עם טוביה אושרי, וכי לשניים אף נולדה ילדה משותפת. אוריון סוער מקנאה ומאשים את טוביה אושרי ושותפו רחמים אהרוני בשוד שהסתבך וברצח. באפריל 1980 משתחרר אוריון בעקבות חנינה מפתיעה, וממהר לכרם, לפגוש את שרה דנוך. אבל לבה כבר נתון לאושרי. אוריון נשבע לנקום, וכאן העלילה מסתבכת. 

>> כל מה שרציתם לדעת על "חבורת הכרם", עכשיו במתחם המלא

שרה דנוך (צילום: עובדה, קשת)
נסיכת הכרם | צילום: עובדה, קשת
בתכנית שתשודר הערב, מספר טוביה אושרי כיצד התחיל הסכסוך עם אוריון: "כבר בכלא הוא התחיל ללכלך את הפה והטענה שלו הייתה שאני הכנסתי אותו לשם", מספר אושרי, "הייתה לנו מחשבה לנסות ולהוריד אותו בכלא, מפני שידעתי שהוא יבוא לחפש אותי, והדילמה הייתה פשוטה: האם אחרי כל מה שבניתי אני צריך ללכת לעולמי? התשובה היא חד משמעית לא!".

בהמשך הכתבה ממשיך אושרי ומספר מה היה התכנון: "מה זה לחסל? רצינו להרעיל אותו. אני ניסיתי להרעיל אותו. הרי יש כל מיני דרכים להרעיל בן אדם ולגמור אותו תוך חמש שניות".

הסיפור המלא הערב ב"עובדה", מיד אחרי מהדורת החדשות