אתמול (ד') הופצו במשך היום ידיעות סותרות בנוגע לתגרה שפרצה לכאורה בין אוהדים מרוקנים וישראלים בהפסד נבחרת מרוקו לפורטוגל. מצלמות הטלוויזיה קלטו עימות ביציע, שנראה כאילו הוצת בעקבות אוהד שהתעטף בדגל ישראל, ואוהד מרוקני שביקש לחטוף ולקרוע את הדגל.

>> צפו בפרק המלא של "לילה חם עם אופירה וברקוביץ'" ב-makoTV

זמן קצר לאחר מכן, הגיעו עדויות של ישראלים הטוענים כי הם המצולמים, והאוהדים המרוקנים רבו בכלל בינם לבין עצמם על החולצה שהקפטן שלהם, מהדי בנעטיה, השליך ליציע. הדגל הישראלי, כך דיווחו, השתרבב במקרה לתוך התמונה.

הנושא שעלה באולפן "לילה חם", הפך לדיון בהובלת אייל ברקוביץ' וחבר הכנסת אורן חזן. ברקו טען שלדעתו אין מקום לדגל ישראלי במשחק של מרוקו. "אני גאה בדגל הזה ואוהב את המדינה אבל לא צריך להתסיס את האויבים שלנו", טען הקוסם. "אם נבחרת ישראל הייתה משחקת במונדיאל נגד ארגנטינה לא היינו רוצים לראות דגלים של מצרים ואיראן". חזן לא נשאר חייב וירה: "ברקוביץ' אתה פחדן, באצטדיון הופיעו דגלים מכל העולם והדגל שלנו לא פחות טוב". בפעם השנייה שחבר הכנסת כינה את ברקו פחדן, הקוסם כבר לא נשאר אדיש, ומכאן הדיון גלש לפסים אישיים. לאחר חילופי דברים בין השניים, דרש אורן חזן התנצלות מברקוביץ', ולא בא על סיפוקו.

>> לוח שידורים ערוץ 12

"לילה חם": ראשון-חמישי בקשת, ערוץ 12