בהפסקה מפינתה הקבועה "מטבחי המונדיאל", הגישה אמש (ב') עדן פינס מתאבנים מסוג אחר ב"לילה חם עם אופירה וברקוביץ'", כאשר חשפה את הסרטונים הויראליים ביותר ברשת, בפינתה החדשה "חם ברשת". בואו נראה מה היה לנו שם.

>> צפו בפרק המלא של "לילה חם עם אופירה וברקוביץ'" ב-makoTV

פאואר נאפ

אתמול נפרדו נבחרות פורטוגל ואיראן ב-1:1 דרמטי, לאחר שהאיראנים איזנו את התוצאה מפנדל שנשרק בדקה ה-93, ודחקו את הפורטוגלים מראשות הבית. רונאלדו, בניגוד לכושר הפנטסטי שהציג במשחקים מול ספרד ומרוקו, לא היה במיטבו, ואף החטיא פנדל גבולי מאוד שנשרק לזכותו, כשבעט את הכדור הישר אל ידיו של השוער האיראני. בסרטון הראשון שחשפה פינס בתכנית, רואים קבוצה גדולה של אוהדים איראנים מקימים רעש ומהומה ליד המלון של פורטוגל יום לפני המשחק. לאחר כמה רגעים יצא רונאלדו אל המרפסת וסימן להם בנימוס לשמור על השקט כי הוא מנסה לישון. האם נמצאה הדרך לעצור את רונאלדו? לדעתנו בכל אופן, יש דברים שעדיף להשאיר במגרש.

לראות ולהתמוגג

בסרטון השני שמככב בימים אלה ברשת, נראים אוהדי סנגל ברגע נדיר ומעורר השראה. אחרי הניצחון של נבחרתם על הפולנים בשבוע שעבר, במקום לצאת ולחגוג ברחובות, נשארו האוהדים הסנגלים כדי לנקות את האיצטדיון מכל הלכלוך שנשאר מאחור. גם אופירה וברקו לא נשארו אדישים למחווה הלא שגרתית של האוהדים, למרות שבניגוד לאסייג, הקוסם לא חושב שזה יכול לעבוד אצלנו: "זה לא במנטליות שלנו", סיכם.

סיננה או לא שמעה?

שלשום (א') נשלחה אילור צחור, כתבת השטח של "לילה חם", אל חתונתם המדוברת של דודו אהרון ונטלי לוי, כדי לשוחח עם נציגי הביצה המקומית שפקדו את האירוע. הרגע שכולם דיברו עליו אתמול הגיע בסוף הריאיון עם שרית חדד, כאשר ביקש ברקו מצחור לשאול את הזמרת הרווקה שאלה שעשויה להיות שנויה במחלוקת – מתי חדד מתכוונת סוף סוף להתחתן. נראה היה שצחור שומעת את השאלה, מחליטה לוותר עליה ולשלוח את הזמרת לדרכה. אבל אולי בכלל מדובר בבעיית תקשורת והכתבת לא שמעה את השאלה? צפו והחליטו בעצמכם.

>> לוח שידורים ערוץ 12

"לילה חם": ראשון-חמישי בקשת, ערוץ 12