הדיירים

עדן (32) ואלירן (26) דרוקמן - טל, זוג הומוסקסואלים נשואים. השניים התחתנו לפני שנתיים, נפרדו וחזרו לפני כחודש והם נחושים מתמיד להקים משפחה ולקנות דירה. עדן עורך דין ומרצה למתמטיקה באוניברסיטת ת"א, ואלירן מסיים את לימודי המשפטים ועובד כפרקליט המייצג סטודנטים מול האוניברסיטה.

כסף

הכנסתם המשותפת בשלב זה עומדת על כ-12,000 ש"ח. ההון העצמי שלהם עומד על 905,000 ש"ח. ולכן החליטו השניים כי התקציב שלהם לרכישת דירה יהיה עד 1,500,000 ש"ח.

מה מחפשים?
עדן רוצה ילד כמה שיותר מהר, ולכן רוצה למצוא דירה למשפחה בפרברי ת"א. מנגד, אלירן היה מעדיף לחכות קצת ומעדיף  לגור בלב בהסצנה התל אביבית.

הדירה

עם שלוש אופציות רציניות מאוד: דירה ברמת גן, דירת ארבעה חדשים מקבלן בשכונת עזרא בתקציב של מיליון ושלוש מאות ותשעים אלף שקלים ודופלקס מעוצב בגודל 110 מ"ר בפלורנטין בשווי מיליון וחמש מאות וחמישים אלף שקלים, הבלבול של עדן ואלירן רק הולך וגדל. לבסוף הזוג נשאר רק עם שתי האופציות האחרונות - פלורנטין ושכונת עזרא. השניים התחבטו בשתי הדירות ואחרי לבטים רבים השניים החליטו לחתום על הדירה בפלורנטין במחיר של מיליון ארבע מאות ותשעים אלף שקלים. אבל כשהשניים הודיעו לאימו של עדן, היא התאכזבה נורא ולא הייתה מרוצה מהבחירה. לכן, למרות שכבר החלו לחתום על המסמכים, החליטו השניים לרצות את אמא ולקנות את הדירה בשכונת עזרא

>> רוצים הביתה בפרקים מלאים לצפייה ישירה