הדיירים

שרית שקד(25) וניר קוז'נסקי(29), זוג צעיר שעומד להינשא במרץ הקרוב. כמעט כל ההכנות לחתונה כבר מאחוריהם, והם מתרכזים בלמצוא דירה. בינתיים גרים בני הזוג בנפרד, כל אחד אצל ההורים שלו. ניר ושרית מחפשים דירה כבר די הרבה זמן. הם גם ראו כמה דירות שמצאו חן בעיניהם אבל בכל פעם נפסלו מסיבה אחרת. ניר מתייעץ עם בני משפחתו בכל דבר, בעיקר עם אחיו הגדול, ואין מצב שהוא יקנה דירה בלי לקבל את "ברכתו" של אחיו.

מה מחפשים?

רוצים הביתה (תמונת AVI: mako)
הכי קרוב להורים. שרית וניר | תמונת AVI: mako

בני הזוג הם ילידי חולון ומחפשים דירה בעיר, כמה שיותר קרוב להורים. הדגשים שלהם:

- בחולון, רק באיזור טוב, עדיף שכונת אגרובנק (היכן שההורים גרים)

- 3-4 חדרים.

- בקומה 2-3 לא יותר ולא פחות - שרית מפחדת ממעליות, ניר אסמטי.

- שרית לא מוכנה לגור מעל חנויות, חוששת מרעש, מעברים מלכלוך...

-  חשוב שלדירה תהיה חניה

כסף

ההון העצמי שעומד לרשותם לטובת רכישת הדירה הוא כ-400,000 ש"ח, ולאחר הביקור בבנק  הם יכולים לקבל את המשכנתה שתכננו, כ-600,000 ש"ח. לכן התקציב שהם מייעדים לרכישת דירה הוא כ- 1,000,000 ש"ח. 

הדירה

אחרי שראו מספר דירות הזוג נשאר עם דירה אחת שהייתה בכמאה אלף מעל התקציב. השניים לא היו בטוחים שמדובר בהחלטה הכי טובה שהם צריכים לעשות וניר חשש לחתום על הדירה. שרית טענה כי הם לא יוכלו לעמוד במשכנתא של 5,500 אלף שקלים בחודש וטענה כי זה מצב לא בריא לזוג צעיר שרק עומד להינשא. בשורה התחתונה, ליאת טענה שיש רגעים שבתוך עומק הדברים נמצאת התשובה ולפעמים התשובה היא לא וזו תשובה טובה ונכונה. לכן, השניים החליטו לא לקחת את הצעד הדרמטי הזה תוך 48 שעות והחליטו לוותר על הדירה.

>> רוצים הביתה, שבת ב- 19:15

>> פספסתם את החיפוש של ניר ושרית? הפרק המלא של רוצים הביתה לצפייה ישירה