חזי דין שומט את הלסתות של המפורסמים בארץ כשהוא עובר מבית לבית ומדגים להם את הטריק הכי מקורי בשרוול. היום, הוא התארח ב"חדשות הבוקר" עם נסלי ברדה וחשף את המספר הלא ייאמן של הקסמים שהוא עושה במהלך עונה – 500 להטוטים מול 100 אנשים. אבל מתוך מאות הקסמים שהוא עשה, הוא שיתף גם על הרגע בו משהו השתבש מול משה פרץ ואגם בוחבוט שמופיעים הערב ב"קסם אישי" (22:35, קשת 12).  

"הקוסמים הישראליים הם הכי טובים בעולם, כי אנחנו מתאמנים על הקהל הכי קשה שיש. אם הקסם מצליח על הישראלי – הוא מרגיש שדפקו אותו". אומר דין, ונותן לנו הצצה גם למה שהולך לקרות הערב בתוכנית: "משה פרץ ואגם בוחבוט הצטלמו יחד, והייתי עייף, ומתוך חמישה קסמים, שניים לא הצליחו". אומנם הוא מספר את זה בחיוך, אבל משתף שברגע האמת זה לא היה כל כך פשוט "אני לוקח את זה נורא קשה".

בזמן ששיבוש כזה הוא מקרה נדיר אצל הקוסם חזי דין, הבוקר הוא הציג לנסלי ברדה ולירון זייד קסם שהטריף אותם ודרש לא מעט הכנה מראש, ואפילו לבניין של עיריית תל אביב היה חלק בעניין. בזמן שהוא ביקש מזייד לדפדף ביוטיוב בין המנוני המדינות השונות, ברדה נתנה את הקיו כשאמרה "סטופ", והמנון אקראי לחלוטין נבחר – ההמנון של ספרד. לא עברו כמה שניות, ועל המסך הופיע סרטון שצולם לפני מספר ימים בו דין עומד מול עיריית תל אביב כשדגל ספרד צובע את אורות הבניין.