"צפרדעים אמיתיות? או מיי גוד"

אמן האשליות דיוויד בליין אמנם ידוע בקסמי האקסטרים שלו, אבל שום דבר לא יכול היה להכין את הכדורגלן האגדי דיוויד בקהאם למפגש הפרוע איתו. אם להודות באמת, גם אנחנו הזדעזענו כשבליין התחיל לתפור עם חוט ומחט את השפתיים שלו, אבל מה שיצא מהן השאיר אותנו בשוק טוטלי. אז איך הגיב בקהאם לשתי הצפרדעים שקיפצו להן בהנאה מהפה של בליין? צפו בקסם המלא.

"איפה כל החפצים שלי?"

אפשר להגיד הרבה דברים על הראפר פארל וויליאמס, אבל פתי הוא לא אחד מהם. גם כשהקוסם דיינמו הצליח להעלים מטבע של דולר מכף ידו הסגורה, פארל היה זקוק לעוד הוכחות כדי להשתכנע סופית. ודיינמו? לגמרי סיפק את הסחורה. רוצים לראות עוד? צפו בכל הקסמים שהטריפו את הכוכב ההוליוודי.

"אבל בכלל לא נגעת בקלף"

טיירה בנקס רגילה להיות בשליטה – היא דוגמנית עבר מצליחה, מנחה את תכנית הריאליטי האמריקנית "הטופ מודל הבאה" ויש לה כבר שני פרסי אמי בכיס האחורי. אבל למרות הרקורד המרשים, דיוויד בליין לא נראה לחוץ מהכוכבת שעומדת לפניו ואחרי דקות בודדות הצליח להפיל גם אותה בקסמיו. אז איך הוא הצליח לחבר חתיכות קלף מבלי לגעת בהן? נראה אתכם עולים על הטריק.

שחקן הפוטבול מאתגר את סימון קאוול

ג'ון דורנבוס אמנם מחזיק בקריירת פוטבול מרשימה בארה"ב, אבל נראה ששרירי ידיים ממש לא מספיקים לו, כי הצעד הבא היה להתייצב בקדמת הבמה של תכנית הריאליטי  "לאמריקה יש כישרון". גם שם הוא הצליח לכבוש את השופטים, כשחזה לאיזו מדינה כל שופט יזרוק את כדור הפוטבול שהביא איתו. לא מאמינים? צפו בקסם שהפיל את השופטים מהכיסאות.

הקלף שהפך לארוחת ערב

אנחנו מכירים אותו בתור ברני מהסדרה "איך פגשתי את אימא?", אבל במציאות לניל פטריק האריס יש כמה טריקים בשרוול שעוד לא הכרנו. כמו למשל הקסם שתפס את קריסטן בל בהפתעה, בו נראה האריס אוכל לארוחת ערב את הקלף ששימש אותו במהלך הקסם. איך קרה שמכל התפריט המגוון הוא בחר דווקא בנייר? צפו בקסם המשעשע.

כמעט נשיקה עם סקרלט ג'והנסון

כשסקרלט ג'והנסון הגיעה לתכנית האירוח של ג'ימי פאלון, היא ממש לא ידעה שאמן האשליות דן ווייט, הולך להכין לה הפתעה מיוחדת. במשך רוב מופע הקסמים שלו ג'והנסון עמדה עם קלף מקופל בין השיניים, כך שהדרך היחידה לקחת אותו ממנה הייתה לתת לה נשיקה רטובה במיוחד. אמנם ווייט התקרב קצת יותר ממה שציפינו, אבל הצמדת שפתיים לא ממש הייתה שם. אז איך בכל זאת הצליח ווייט להחליף את הקלף שלה? צפו בקסם המלא. 

"קסם אישי" עם חזי דין - ראשון אחרי "מועדון לילה" בקשת, ערוץ 2