חזי דין, הקוסם הישראלי המצליח ומי שמחזיק ברזומה שלו שני שיאי גינס, חוזר הערב למסך בסדרה החדשה קסם אישי (22:15, קשת 12). "יש מאה ועשרים אורחים בתכנית", חשף דין בראיון לתכנית חדשות הבוקר עם ניב רסקין. בין האורחים בתכנית, אפשר למצוא גם את חברת הפאנל, דנה גרוצקי בעצמה. "מה זה קסם? קסם זה לעשות משהו לצורך בידור, שבמציאות מבחינה הגיונית הוא לא יכול לקרות אבל יש לו טריק", אמר דין. "אני לא אוהב את אלה שמספרים שיש להם כוחות על טבעיים".

כמובן שגם הפעם דין הצליח להפתיע את יושבי האולפן עם קסמים מרהיבים כמו שרק הוא יודע לעשות. הפעם הוא התחיל ממעיין אדם, ממנה הוא ביקש לכתוב על פתק צבע ואת שם האדם איתו התנשקה לראשונה. במהרה הצליח דין לגלות מהו הצבע (סגול), ולאחר שהקריא בפני אדם את הא"ב, הצליח גם לזהות את שם הבחור (אלעד). "יש סיבה לכל מילה שאני אומר. לא סתם התחלתי מצבעים", ניסה דין להסביר את מנגנון הפעולה שמאחורי קסמיו. 

אחרי מעיין, הגיע גם תורו של ניב רסקין לעבור תחת ידיו של דין. הוא התבקש לכתוב את המילה "קפוא" בזמן שדנה גרוצקי קיבלה לידיה מצית. לאחר שהיא הבעירה את הפתק, מצא פתאום רסקין בידיו קוביית קרח. "אני בשוק, מדהים", הוא אמר בתגובה.