הם מקדישים את חייהם כדי לעזור לאחרים, משנים מציאות והופכים את המדינה שלנו למקום שטוב יותר לחיות בו. לפני מספר חודשים יצאנו לחפש את הגיבורים שלנו זו השנה השלישית ומתוך מאות מועמדים בחרנו 14 א.נשים מדהימים שהפכו לחלק מפרויקט גיבורי השנה 2023 של קשת 12, מפעל הפיס ו-mako. הם מחזירים לקהילה וזה הזמן לומר להם על כך תודה כי אלה א.נשים יוצאי דופן ומעוררי השראה. מחר מייד אחרי החדשות בשעה 21:15 הם יחשפו במשדר חגיגי בערוץ 12 ובאתר mako בטקס מיוחד בהנחיית אביב אלוש ובהשתתפות השף חיים כהן, דידי הררי, חנה לסלאו, בני ברבי, מוקי, ירדן ג'רבי ואחרים.

במהלך המשדר הגיבורים יעלו לבמה יחד עם האנשים הכי אהובים בחברה הישראלית, שחקנים, זמרים, קומיקאים, ספורטאים ושפים על מנת להוקיר תודה על מה שהגיבורים שלנו עושים ביום יום למען אחרים. במעמד זה גם יוכרז חביב הקהל שקיבל הכי הרבה קולות בהצבעה שבה השתתפה כל מדינת ישראל לו יוענק מענק כספי של 20 אלף שקלים מטעם ועדת גיבורי השנה.

הצטרפו אלינו לערב חגיגי שקורה רק פעם בשנה, על מנת להיות שותפים בפרויקט מיוחד ולקבל השראה מהאנשים הכי מדהימים שעושים את הבלתי אפשרי והופכים חיים של אחרים ליותר טובים.