מרטין סבג הקים יחד עם שני שותפים פרויקט שנקרא "Custom angels", שמטרתו לסייע לילדים שסובלים מחרם ואלימות. "הרעיון נולד לפני שנה כשנחשפתי לקבוצה דומה בארצות הברית, שבמסגרתה חבורת אופנוענים באים לעזור לילדים שעוברים חרמות ואלימות. נדלקתי על הרעיון. כמי שמנהל קבוצה של אופנוענים בישראל עם קרוב ל-3,000 חברים, החלטתי שאני רוצה לעשות דבר דומה גם כאן", הוא מספר בריאיון לגלית גוטמן ויואב לימור בתכנית "שישי בבוקר עם גלית ויואב".

"במסגרת הפרויקט יש לנו כמה סוגי פעילויות. הראשון הוא מעין הפנינג, אירוע שאליו מגיעים הילדים והאופנוענים. יש לנו גם פעילות אישית, שבה מלווים ילד אחד ומשתפים אותו בדברים שאנחנו עברנו או שהילדים שלנו עברו כדי שיבין שהוא לא לבד בנושא הזה, ויש גם סדנאות בבתי ספר".

מרטין נבחר להיות אחד מ-40 גיבורים וגיבורות במסגרת "גיבורי השנה של קשת ומפעל הפיס", פרויקט מיוחד שמביא אל מרכז הבמה אנשים מיוחדים שבוחרים לעשות טוב למען הקהילה. בחודשים הקרובים, ייחשפו באתר mako ובערוץ 12 סיפורים של גיבורים וגיבורות נוספים, שלכולם מכנה משותף אחד - נתינה מעוררת השראה מבלי לבקש או לצפות לתמורה.

"אפשר לראות את ההצלחה של הפרויקט בזכות התגובות שאנחנו מקבלים", הוא מסכם. "קיבלנו הודעה – 'הילד שלי לא חייך שבועיים, זו פעם ראשונה שהוא מחייך, והוא לא מפסיק לדבר על זה'. הילדים הרבה יותר שמחים, ואני חייב להגיד - גם ההורים זקוקים לזה, לפעמים לא פחות מהילדים".