בימים אלו יוצאת לדרך יוזמה חדשה של מפעל הפיס וקשת 12, שמטרתה להאיר את הזרקור על גיבורים וגיבורות שמקדישים את חייהם למען האחר. מי הם אותם גיבורים וגיבורות? אלו הם הישראלים והישראליות יוצאי הדופן שעושים טוב מבלי לבקש תמורה, שמקדישים את חייהם למען הקהילה, נותנים את כל זמנם ומרצם ומעוררים השראה בקרב הסובבים אותם. אנשים חולמים ויזמים חברתיים שפשוט עושים כי זה עושה טוב.

אותם גיבורים וגיבורות מעוררי השראה ייחשפו בפני הצופים בערוץ 12 והגולשים באתר mako בסדרת סרטים וכתבות מיוחדות בהובלת מפעל הפיס וקשת.

איך אתם יכולים לקחת חלק? הנה הפרטים. אם אתם מכירים אנשים שעושים רק טוב, כאלה שמקדישים את חייהם למען האחר, שלא יכולים לראות משהו שזקוק לעזרה ולהתעלם, שלא מחכים שיבקשו מהם אלא פועלים ויוזמים כדי להפוך את החברה שלנו לטובה יותר, לצמצם עוולות, ולסייע לכל אלה שלא יכולים לסייע לעצמם, זה הזמן לספר לנו עליהם.

אנחנו מחפשים גיבורים וגיבורות יוצאי דופן שמסייעים בפעילותם לזולת בכל התחומים מבלי לחשוב על המחיר, אנשים שמתעקשים, שחולמים ומעיזים מכל רחבי הארץ ובכל קשת המגזרים והמגדרים בחברה הישראלית. אנשים שעשיית טוב היא חלק ממפעל חייהם ושהגיע הזמן להגיד להם תודה.

גיבורים מעוררי השראה (צילום: צילום מסך)
גיבורים וגיבורות יוצאי דופן שמקדישים את כל חייהם למען האחר | צילום: צילום מסך

דוגמאות לתחומי פעילות: סיוע לאזרחים ותיקים, קידום נוער בסיכון, שילוב בעלי מוגבלויות בחברה הישראלית, קידום שוויון מגדרי והעצמת נשים, טיפוח הגיל הרך, סיוע לחיילים בודדים, ובכל תחום אחר.

כאן אתם יכולים לספר לנו על הגיבור או הגיבורה שאתם מכירים באופן אישי, ואולי הסיפור שלהם יגיע לשידור בטלוויזיה של ישראל.

לתקנון גיבורי השנה של מפעל הפיס וקשת 12 לחצו כאן>>