במסגרת ערב ההדחה השביעי של "רוקדים עם כוכבים" שעשה מחווה לשנות ה-80, יעל בר זוהר והרקדן שלצידה, אנטון לפידוס, היו במרחק נגיעה מהדחה, אלא שביצוע הצ'ה צ'ה הספיק להם בסופו של דבר על מנת להינצל ולקבל את תמיכת פאנל השופטים. בראיון ל"גלית ויואב", היא סיפרה על הלקחים שהפיקה לקראת המשך התחרות והחוויות מחדר החזרות.

"כל הפורמט של התוכנית הוא מאוד הפכפך. פרק אחד אתה בראש הטבלה ופרק אחר בסוף. זה היה רגע שהייתי צריכה לאסוף את כל הספורטיביות שלי ולהתכונן לריקוד השני.", סיפרה בר זוהר והוסיפה בנוגע לתחושות שליוו אותה לאחר שניצלה. "היה בזה משהו מעיר ומנער – "אוקיי יאללה להתאבד על זה ולתת עוד פעם את הכל". זאת חוויה מחשלת שמכינה אותי טוב להמשך".

בהמשך, התייחסה אשת הטלוויזיה לאתגרים עימם היא מתמודדת לאורך התחרות. "אי אפשר להסביר כמה זה קשה. בד"כ לא מרימים אותי באוויר ומסובבים אותי , וביומיום שלי אני לא מוצאת את עצמי כל כך אתלטית אבל זה חלק מהכיף". 

מכיוון שיעל משקיע לא מעט שעות ביומיום בחדר החזרות, השיח סביב ההשתתפות בתחרות נכנס גם לשטח ביתה וילדיה ובעלה מנחה הטלוויזיה, גיא זוארץ, הפכו למעודדים הכי גדולים שלה. "אני עובדת מאוד קשה, יש הרבה חזרות ואני מרגישה שהילדים שלי מתגעגעים אליי ורואים אמא פייטרית שעושה את מה שהיא אוהבת אז עם כל הקושי זה גם כיף" , אמרה והוסיפה. "הם לא ראו אותי בפורמט כזה בכלל. זה חדש להם והם מתרגשים, כל הזמן מתעניינים וממש בתוך זה - הלב שלהם איתי", בהתייחסות לבעלה שמעלה לא מעט סרטוני ריקוד לרשתות החברתיות בעקבות השתתפותה בתוכנית אמרה: "גיא טוב בכל מה שהוא עושה. גם כשהוא מראה לי איך לרקוד הוא עושה את זה מושלם. הוא שותף מלא לעשייה שלי ומאוד רצה שאעשה את התוכנית".

ממי מהמתמודדים את הכי חוששת?
"זה משתנה מפרק לפרק ותלוי בכל כך הרבה גורמים, זה כמו רולטה ואי אפשר לדעת. צריך לשמור על ספורטיביות ומאה אחוז גז ולא לשכוח להנות מהדרך".