יעקב אפסטין נחשב לתלמיד מצטיין להוראה שעד לפני כמה ימים, התמחה בתיכון הדתי "חורב" בירושלים. אלא שאז, גילו בבית הספר שבתמונת הפרופיל שלו בוואטסאפ מתנוסס דגל הגאווה, ובעקבות זאת - החליטו להפסיק את עבודתו במוסד זה. בראיון ל"גלית ויואב" הוא סיפר על התחושות שמלוות אותו מאז השיחה שבה הודיעו לו על פיטוריו.

"כחלק מההתמחות שלי אני צריך להעביר בכיתה 15 שיעורים. היו מרוצים ממני והילדים התלהבו בכל פעם שהגעתי ומאוד התגעגעו", שיתף אפסטין בחוויות שצבר וחזר אל היום שבו הודיעו לו על סיום העסקתו. "הייתי צריך להיות שם עד סוף שנת הלימודים ואז המורה של הכיתה שמלווה אותי הוסיף אותי לקבוצת וואטסאפ הכיתתית. חשבתי לעצמי: 'שום דבר לא יקרה עם זה'. שבועיים לאחר מכן, הוא סיפר לי שראש הישיבה נזף בו ושזה אירוע חמור מבחינתם. זה מאוד עצוב לי ואף אחד לא התנצל".

בהמשך, סיפר יעקב על אופיו של תיכון "חורב" שבו היה בעיצומו של הסטאז', ומה היה היחס שלו כלפי הקהילה הלהט"בית. "זה בית ספר דתי לאומי לכיוון שמרני יותר. הייתי שומע דברים במסדרונות שאני לא רוצה לחזור עליהם. חברים שלי בתוך הארון סבלו ממש בעקבות אמירות שנאמרו שם".

ממכללת "הרצוג" שבה יעקב לומד בימים אלה נמסר: "המכללה אינה עוסקת בנטיות המיניות של תלמידיה ותלמידותיה. מכיוון שמהכללה אינה יכולה לחייב את בית הספר לקבל סטודנטים להכשרה, לא הייתה למכללה ברירה אלא להעבירו למוסד אחר".

ממרכז הלימוד חורב סירבו להגיב לידיעה.