לא פעם ראשונה שנושא שילוב נשים בצה"ל עולה על הפרק על ידי חברי הכנסת של הציונות הדתית. הבוקר זה היה תורו של ח"כ שמחה רוטמן, שהביע את דעתו בנושא לגלית ודרור ב"שישי בבוקר" וטען שאין לו ביקורת על גיוס נשים לצבא וללוחמה בפרט, אלא גיוס ליחידות מסתערות, מה שהצליח להוציא את גלית מדעתה.

שמחה: "הסיטואציה שבניגוד לוועדה מקצועית של הצבא שמונתה ואמרה שלא צריך לפתוח יחידות נוספות לנשים בדרג המסתער בגלל ההבדלים הפיזיים שקיימים בין נשים לגברים, אני מניח שאת גם לא מכחישה את זה גלית, בצה"ל יש פרופיל וקב"א שהוא עניין סטטיסטי".

גלית ששמעה את הדברים לא יכלה להתאפק והתפרצה לדבריו "יש שילוב של לוחמות בכל העולם, באיזה שנה אתה חי?" ושמחה ענה לה "העירוב בין נשים וגברים מעורר בעיות מסוגים שונים, כמו למשל הנמכת סטנדרטים. אין הרבה נשים, זה היסטוריה, זה תיאור עובדתי. היו יחידות בעבר שנפתחו לנשים שעברו מבחנים באופן שוויוני, ובגלל שהן לא עברו הורידו שאת הסטנדרטים הגופניים של היחידות. ביחידות עורפיות או לוחמות שלא מסתערות זה לא כזה נורא שיורידו את הסטנדרטים".

גלית סיכמה את הנושא והוסיפה "אני אגיד ואמסור ללוחמות שלנו שסוגרות שבת ושומרות עלינו בשביל שאני ואתה נוכל לישון לא משנה איפה אנחנו גרים ואיפה אנחנו נמצאים שיש חברי כנסת בקואליציה החדשה שחושבים שאנחנו מסכנות את ביטחון המדינה".

ח"כ שמחה רוטמן הוא גם אחד החלוצים בנושא קידום פסקת ההתגברות, פיצול תפקידי היועמ"ש והקמת ועדת ביקורת על הפרקליטות, ולשאלה אם הוא חושב שמעורב בקידום החוקים גם אינטרס פרסונלי לרה"מ המיועד נתניהו הוא ענה: "אני חושב שיש דרך, והערכים של תיקון מערכת המשפט והשבת הכוח לציבור זה ערכים שאני מציב אותם הרבה לפני שהיו כתבי אישום. לא שיניתי את עמדתי בפסיק ואני לא רואה שום סיבה שהתחיל להתעסק במניעים השונים".