לא עוצרים לרגע: בלי שהרגשנו נכנסו לקצב ב"רוקדים עם כוכבים", ולאחר שהודחו הדוגמן ברק שמיר והעיתונאי שי גל, כבר בשבת ניפרד מזוג נוסף (מיד אחרי החדשות, קשת 12). מי שיהיו שם הם נסרין קדרי ובן הזוג המקצועי הרקדן רפאל פליישמן שיעשו הכל כדי להמשיך בתחרות. 

בין הופעה, לחזרה, לזמן איכות עם הילד, סיפרו השניים ב"שישי בבוקר" על החיבור המיידי שנוצר ביניהם, ההתמודדות עם האינטנסיביות בחזרות והסיכוי שנראה אותם רוקדים יחד בהופעה הבאה של נסרין. אם כבר הופעות, נחשף כיצד נוצר החיבור הראשוני ביניהם: "החיבור שלנו נוצר כשהגעתי לאודישנים והוא סיפר לי שהוא היה במופע שלי והתרשם", סיפרה הזמרת. רפאל לא התכחש לרגע ואפילו הודה כי יש לו "הקלטות קוליות שאני אומר לחברים: 'היא אכלה אותם בלי מלח, מה זה עומר אדם או אושר כהן", אמר בהומור. "ועדיין, כבודם במקומם מונח, הם שרים מאוד יפה'". 

נסרין שלא תסתכסכי עם אנשים.
"מה פתאום, אנחנו אוהבים את כולם. רפאל בא מעולם אחר לגמרי והוא פחות מכיר את המוזיקה בארץ. אני מלמדת אותו על מוזיקה והוא מלמד אותי רוסית וכוריאוגרפיות".

עם כל הכיף, שני זוגות כבר הודחו. מה מידת הלחץ?
"האמת שזה לחץ מטורף. אני עוברת חוויה מדהימה של עליות וירידות, בכי וצחוקים. מזל שיש את רפאל, אבל זה באמת לא קל. כל הזמן אני מתמידה להיכנס למטרה, להילחם עלייה ולסיים אותה. אני רוצה להיות מסופקת אבל זה עדיין אתגר מאוד קשה, בעיקר כשיש פה מתחרים כל כך חזקים. יש פה תחרות קשה ורקדנים מאוד טובים. אנחנו עובדים מאוד קשה כדי להגיע לפחות למקום הראשון, זה המינימום".

רפאל, מה גילית על נסרין?
"חוש ההומור שלה. עם כל מה שהיא עוברת ועושה היא עדיין השטותניקית הכי גדולה שיש. היא פשוט צחוק מהלך".

נסרין, איך את מסתדרת עם האינטנסיביות של החזרות?
"אני ישנה פחות ועובדת יותר אבל זה הכיף. אין לי זמן אחר לעבוד ולהוכיח את מה שאני יודעת לתת. אני פחות רואה את הילד והמשפחה".

איך את משלבת את הכל?
"זה פשוט לקום בבוקר, להגיד 'מודה אני' על כל הלחץ, המורכבות ופשוט להנות מהכל. צריך להיות חדורי מטרה, ואני עושה את זה כי חיכיתי לזה. ברגע שחיכיתי לזה, אז אלחם על זה עד הסוף".

יש לך גם הופעה בהיכל מנורה ב17.6, מה יהיה שם?
"עבדנו כל כך קשה על ההופעה הזו, אני אוהבת כשזה הכי גדול שיש. בעזרת השם יהיו שם הרבה הפתעות. אני כל כך מחכה להופעה הזו".

רפאל, יכול להיות שנראה אתכם שם בצ'ה צ'ה?
"תבואו ל'מנורה', אתם תראו את נסרין רוקדת על הבמה עם מישהו, אני מאוד מקווה שהוא יהיה אני".