משפחת בוזגלו מבאר יעקב התעוררו ביום רביעי לפנות בוקר מזמזם המצוקה של גלאי העשן. לאחר שבני המשפחה מיהרו להימלט הם גילו שתמר בת ה-9, נשארה בדירה הבוערת. מכיוון שלא היה ניתן לחזור ולהציל אותה, ההורים המודאגים נאלצו לחכות חסרי אונים לכוחות ההצלה, שלמרבה המזל הצליחו לחלץ אותה בשלום. תמר ואביה, מימון, שיתפו את גלית ויואב ב"שישי בבוקר" על אותו אירוע טראומתי.

האירוע החל כשביתם הבכורה של ציפי ומימון בוזגלו, העירה אותם בהיסטריה לאחר ששמעה את גלאי העשן מצפצף. "המזגן המרכזי בבית בער כתוצאה מקצר חשמל, הכל קרה תוך דקות ספורות, אם היינו נשארים עוד דקה בבית היינו נלכדים". שיתף האב, " יצאנו מהבית אפילו בלי נעליים, הבאתי מטף מהאוטו וניסיתי לכבות את האש מהמזגן שהתפוצץ".

לאחר שמיהרו להימלט, הבחינה האם כי ביתה תמר נותרה בדירה הבוערת. "אשתי אמרה לי בהיסטריה: 'איפה הילדה?'. באותו ערב הילדים הקטנים ישנו יחד איתנו ותמר נשארה לבד בחדר". מימון חוזר לאירו ומספר: "היא התעוררה מהצעקות שלנו, הוציאה את הידיים מבין הסורגים של החלון וקראה שהיא נחנקת. רציתי להיכנס הביתה ולחלץ אותה ולא הצלחתי".

תמר, שבנס יצאה ללא פגע מהאירוע, שיתפה על אותם רגעים בהם הבינה שהיא כלואה בחדרה: "לא הצלחתי לפתוח את החלון, הוצאתי את הידיים וקראתי למשפחה". האב הוסיף לדבריה: "חשבתי שאם אכנס להציל אותה יכול להיות שלילדים שלי לא יהיה אבא, התפללתי שהכל יעבור בשלום".

"אין תחנה בבאר יעקב ולקח זמן עד שהכוחות הגיעו מרמלה. ההיסטריה הייתה מטורפת, אחד השכנים הביא סולם, טיפס לחלון והצמיד לפה של תמר סמרטוט רטוב כדי שתוכל לנשום". הנזק שנגרם לדירה השאיר את ההורים ותשעת ילדיהם ללא רכוש כלל, האב נאלץ לבקש את עזרת הציבור, "הכל נשרף כליל, לא נשאר לנו כלום. אין לנו ביטוח, הכל הלך".