רגע אחרי שקיבלה את סינר הזהב במאסטר שף, הגיעה אתי מורד ל"גלית ואילנית" וסיפרה על דמעות ההתרגשות שליוו את האודישן שלה. "התרגשתי לעמוד מול השופטים שאני מעריכה ומעריצה. אני ממש מעריצה את חיים כהן וכשהוא טעם מהאוכל שלי זה התפוצץ לי", הסבירה מורד. "המעמד מול מצלמה והיכולת לבוא, להוכיח את עצמי ולהגיד 'זו אני' - הכל היה וואו והתרגשתי ממש".

מאיפה הרעיון להכניס דג ללחם?
"אמרתי לעצמי שאני הולכת למאסטר שף ושאני צריכה להפציץ אז יצרתי שילוב. ככה נראית השבת שלי – חלות והחריימה האדום. רציתי להביא את עצמי ואת הפשטות שלי למאסטר שף, אבל גם לצאת מהקופסא".

"התחלתי לבשל בגיל 15", סיפרה מורד. "אמא שלי לקוית ראייה אז אני עשיתי את הכל, לקחתי את האחריות על המטבח. אני עד היום מאכילה את ההורים שלי בקידוש".

עוד לפני הקורונה, פתחה מורד מסעדה שלא ממש הספיקה לפעול. "יש לנו מסעדה בראשון לציון בשם הקסטלו שעבדה מאוד יפה, אבל בגלל הקורונה נפגענו. פתחנו סניף בנמל תל אביב שלא ממש הספיק לפעול ואז הגיעה הקורונה. אני מתכננת לפתוח דוכן של אוכל בסגנון שלי, יהיה אפשר לאכול את הדג בלחם".

ומה חשב מבקר האוכל ניב גלבוע על מנת הדג בלחם? תחילה נוצר מעט לחץ כשגלבוע מצא בביס שלו עצם. "זה קורה", הרגיע גלבוע. "זה קרה לי במסעדה של שלושה כוכבי מישלן והיה לי עצם של דג בפילה שזו שערורייה, אז הכל בסדר".

ומה היה לו לומר על המנה עצמה? "אני לא נכנס לסופרלטיבים על האלוהות אבל יש פה חשיבה מדהימה, את מקבלת שלושה מזלגות זהב. למי שיבוא אחרייך יהיה קשה לקבל שלושה מזלגות".