בתקופת הקורונה לא הפסקנו לראות את מגיש החדשות עופר חדד על המסך, לעיתים אפילו פעמיים ביום. את אשתו ובנו בן השנה וחצי היה רואה בעיקר בסופ"שים, בגלל העבודה התובענית והעומס שהיה באותה תקופה. אבל עכשיו שהכל חוזר לעצמו בהדרגה, יש זמן להתפנות לנושא החשוב באמת: השיער המשורטט של חדד.

אנחנו יודעים שזה מסקרן את רובכם, לא סתם הביטוי "עופר חדד פאה" מופיע בין הראשונים כאשר מחפשים את שמו בגוגל. אז גלית גוטמן ואילנית לוי הרימו את הכפפה, ושאלו אותו אחת ולתמיד על הנושא. "אתה מדויק באופן קצת קיצוני, גם במראה החיצוני", ניסתה אילנית לוי למשוך בעדינות לנושא השיער. "יש את השמועה על הקפדת יתר, את מדד מ-1 עד חדד". 

"ומה עם עניין השיער?", התערבה גלית גוטמן ולא הותירה מקום לאי הבנות. "אתה יודע שבגוגל כשכותבים 'עופר חדד', הדבר הראשון שעולה הוא 'עופר חדד פאה'?", הוסיפה אילנית.

"כן, בטח. חבר שלח לי את זה מזמן", אמר חדד. "בואו נעשה קלוז אפ. זה שלי. יש פה עדות". חדד העביר את היד על השיער והראה לכולם באופן ברור: השיער שלו. אין שום פאה ושום השתלת שיער. "היה לנו במאי שנתקל באירוע שלא הסתפרתי", סיפר חדד, "אז הוא אמר לי באוזנייה – 'שיערה מספר 6618 מתבקשת לחזור למקומה'. כן, אני אוהב שהכל מסודר".

מכור ל"חתונמי"

אז מסתבר שמגיש החדשות הוא בן אדם בדיוק כמונו, ולמרות העבודה מסביב לשעון, גם הוא היה צמוד למסך כששודרה 'חתונה ממבט ראשון'. "אלמלא אשתי בבית אני חושב שלא הייתי מגיע לצפות בזה", הודה חדד. "זה היה משהו מאוד עמוק, כלומר זה לא הלך לטראש האמריקאי, לרווק שמגיע ומצביע, זה לא היה שם, ראית אנשים שעוברים משהו". 

מגיש החדשות אפילו כתב פוסט על הגר משה, שריגשה אותו מאוד בתוכנית. "כתבתי אותו כי באמת היה משהו מדהים. ראיתי את הגר אצל ניב רסקין באיזה בוקר אחד ונזכרתי בתחילת העונה, ואמרתי שזה מדהים לראות מה בן אדם עובר וכמה בן אדם שטוב לו זה ניכר בו. זה משהו שהתחשק לי לכתוב. אנשים חשבו שזה חלק מהיח"צ של קשת, אבל כתבתי את זה כי אני באמת חושב שהעונה הזאת הייתה מדהימה".