נלי תגר התארחה ב"גלית ואילנית" וסיפרה על החוויות מאחורי הקלעים של "הנחלה" (הערב אחרי החדשות בקשת 12), הקומדיה החדשה בכיכובה. "היה כל כך כיף. אני לא מאלה שצוחקים, אני מהאנשים הכי רציניים על הסט אבל לא הצלחתי להחזיק את עצמי מרוב שהם כולם היו כל כך מצחיקים מדהימים".

בקומדיה החדשה שמחליפה את "סברי מרנן" בערבי שישי היא מככבת לצד שלמה בראבא, שמגלם מושבניק עם מטעי אבוקדו שנכנס לחובות ולצד שני כהן, שמגלמת את הבת המובטלת תמידית שלו. תגר מגלמת את הבת השנייה, שחוזרת מתל אביב יחד עם הבעל העירוני שלה - אותו משחק ארז שלם, שגם כתב את הסדרה. עוד מככבים בסדרה: משה אשכנזי בתפקיד הבן הממשיך ומנשה נוי, בתפקיד מזכיר המושב שמתנכל למשפחה.

"אני אוהבת את הסדרה הזו כל כך", הודתה תגר. "היא גם אסקפיסטית וגם יש בה המון ביקורתיות על מצב החקלאות והמושבים, היחסים עם הכפר הערבי השכן והיחסים בתוך המשפחה. זה מעודן ועטוף ממש בהומור".

מאחורי הקלעים של הנחלה (צילום: יחסי ציבור)
נלי תגר: "הם כולם היו כל כך מצחיקים מדהימים" | צילום: יחסי ציבור

השחקנית, שלא מפחדת להביע את דעתה הפוליטית, התייחסה לחיבור שלה לפוליטיקה כבר מגיל צעיר: "אכפת לי ממה שקורה במדינה, אני מאוד מעורבת וזה חשוב לי ומעניין אותי". אמרה תגר, שהייתה דוברת הליכוד בתיכון בליך. "אני הגעתי מבית של הליכוד ותמיד אהבתי פוליטיקה".

את עדיין אוהבת את הליכוד?
"לא הצבעתי למפלגה הזו, אני לא מסתירה את הדעות שלי".

יש לך מחשבה להיכנס לתחום?
"אף פעם אל תגידי אף פעם, אבל אני כל כך אוהבת את המקצוע שלי, זה האושר הכי גדול שלי. לפעמים אני אומרת לאנשים שהיה לי חלום להיות שחקנית והגשמתי אותו. זה מרגש אותי כל פעם מחדש לרגש אנשים, לספר סיפור ולהצחיק אנשים".

תגר, שבימים כתיקונים מריצה מופע סטנד-אפ, התייחסה לנשים בתחום. "אנחנו חיים בעידן שבו אנחנו פחות מוכנות לקבל דברים שכפו עלינו. פעם אמרו שנשים לא מצחיקות והיום המצב הרבה יותר טוב ממה שהוא היה".

ואיך זה להיות בהיריון בזמן הקורונה? "אני בהכחשה", אמרה השחקנית. "אני כן שומרת על עצמי אבל לא נכנסת להיסטריה".