לאורך כל העונה חשבו שמדובר באחד הזמרים הכי ענקיים בארץ, וברגע החשיפה התברר שזה לא אחר מאשר השחקן והסטנדאפיסט נדב אבוקסיס שהדהים את כולם מיכולות השירה שלו. היום (ב-15:00, קשת 12), הוא מגיע ל"גלית ואילנית" ומשתף על ההצעה המפתיעה שקיבל מיאיר לפיד ועל התגובות שחיכו לו בבית אחרי החשיפה.

"היו לנו כמה מפגשים פוליטיים והיינו מדברים שנה שעברה. היה דיבור שאני אצטרף לפוליטיקה אבל אני לא רציתי. זה לא שהוא הציע לי באופן רשמי, אבל היה דיבור", סיפר אבוקסיס לצמד המנחות לאחר שנשאל על הקשר ליאיר לפיד שהופיע באחד מהרמזים בתוכנית.

את הגמר הגדול של "הזמר במסכה" (מוצ"ש, אחרי החדשות, קשת 12) הוא אומנם פספס ממש ברגע האחרון, אבל את רגע החשיפה הוא לא הולך לשכוח בקרוב, בעיקר בגלל התגובה של הבת שלו. "שני הילדים שלי נולדו בתשעה באב, אורי ושירה. אותו יום, שלוש שנים הפרש", הוא מספר על הרמז שגרם למירה, איתה נמצא הורות משותפות, להבין שמדובר בו. אבל הילדים לקחו את הצד שלו בסיפור והאמינו לו, מה שהוביל לתגובה שהוא לא ציפה לה משירה. "אמרתי למירה, הערב יש תוכנית, אני רוצה שתצלמי אותם בלי שאת אומרת מילה, אני רוצה לראות את התגובה שלהם. התגובה הראשונה הייתה אחלה ואז שירה פרצה בבכי ואמרה 'למה הוא שיקר לי'".