בפרק ששודר השבוע ב"חתונה ממבט ראשון" נחשפנו למריבה לא פשוטה בין משה יחזקאל למאי שכטר. הרבה מאוד אנשים לקחו קשה את הצד הנוסף שהתגלה באישיות של החתן. היום (שישי) עידו יחזקאל, אחיו של משה, התארח באולפן של גלית גוטמן ואילנית לוי ויוצא להגנתו.

"הוא התחיל במקום נורא גבוה ומרגש סביב החופה", אמר יחזקאל האח, "ופתאום - יש בן אדם נוסף שנכנס אלייך לחיים בתוך סיר הלחץ הזה שנקרא "חתונה ממבט ראשון" - ואחרי המון שנים שאתה רגיל להיות לבד, בצורה נורא טבעית הוא גם תופס מקום".

"המקום הזה שהוא תופס, בהרבה מאוד פעמים, בא על חשבונך", הסביר האח. "אני חושב שאני שומע את משה אומר 'אני צריך רגע את הזמן שלי כדי קצת להבין מה קורה'. יש קטע נורא ארוך שהוא שותק. השתיקה שם היא נורא רועמת".

"אבל אחרי המקרה הזה קורה משהו נורא יפה", אמר לסיום, "הוא מסתכל למצלמה ואומר 'תקשיבו, אני עד היום ברגעים האלה בחיים שלי, הייתי פועל בצורה שנורא הרסה לי. אני פגעתי באנשים שקרובים אלי, פעלתי באימפולסיביות ואני אומר לא עוד'. הוא מחזיק רגע ורוצה לקחת מרווח, כדי להגיב אחרת".

מי שהיה נוכח גם בפאנל הוא דן, אחיו של בן אביבי, ששודך העונה למעין דורי והתגלה לאורך העונה כאדם שמדבר בפתיחות וכנות. "הקטע הזה של הכנות של אח שלי", הסביר אביבי האח, "הוא עושה את זה ממקום של 'אני אוהב את הבן אדם, אני רוצה להיות כן עם האנשים'. אם אתה משקר למישהו, אתה משקר בעצם לעצמך, זאת האמונה הבסיסית. עם הכנות מגיעה המון אחריות ואתה צריך להתמודד איתה".