אומרים שאין חכם כבעל הניסיון ולכן, לפני שאנחנו צוללים אל סופ"ש הזוגות של "חתונה ממבט ראשון" (אחרי החדשות, קשת 12)  גילינו מה בוגרי התוכנית ממליצים לעשות כדי להימנע מהשוואות מיותרות. רוני לוי מהעונה הקודמת, בת אל לוי וליאור לביא מהעונה השנייה, התארחו אתמול (שישי) ב"גלית ואילנית" וסיפרו על החוויה מהעיניים שלהם.

עד כמה זה חשוב להגיע לשם ולהגיד 'הצליח לנו'?
"זה רגע דרמטי שאנחנו מחכים לו", אמרה בת אל, "כי אנחנו רוצים לדעת מי היה שותף למסע בתהליך הזה. אני הייתי מאוד סקרנית לראות מי נמצא שם. הרגשתי שאני העברתי לשאר את מה שהיה בקשר בנינו. לא רציתי להעמיד בנות אחרות במצב לא נעים".

רוני לוי שכיום נמצאת בהריון ובזוגיות עם בעלה אופיר נזכרת בתחושות שלה במהלך המפגש, "כשמבינים שיש עוד זוגות באותה סיטואציה אז יש לנו את אותן משימות לעבור כביכול ואחר כך רואים מה כל אחד צלח או לא צלח. זה כמו לעבור טירונות ביחד, זר לא יבין זאת. אי אפשר לחשוב שאתה בתחרות, אתה לא מתחרה באף אחד. קשה להימנע מזה אבל זאת טעות לבוא לשם ולנסות להשוות את עצמך לאחרים. מבחינתי, ההצלחה היא לא מה שקרה או לא קרה בתוכנית, אלא התהליך שעברת ואיך זה נשאר איתך אחר כך לחיים האמיתיים".

גם בת אל וגם רוני חיו שנים רבות בארה"ב, מה שהוליד את החיבור הטבעי בין השתיים. למעשה מי שאחראית על השידוך בין רוני לבן זוגה כיום היא לא אחרת מאשר בת אל. ואילו רוני היא הגורם המקשר בין בת אל לשי יעקובוביץ', משתתף העונה הנוכחית ובן זוגה הטלוויזיוני של הדס שוורץ, אותו הכירה בקהילה היהודית במיאמי. לאחרונה הוצפה הרשת בתמונות של בת אל ושי יחד, וגולשים רבים העלו סימן שאלה בנוגע לטיב הקשר ביניהם, עכשיו בת אל מגיבה: "אנחנו ידידים ממש טובים אבל שום דבר רומנטי לא קורה. מבחינתי הוא נשוי".