היא נכנסה לחיינו כשזכתה בגיל 8 ב"בית ספר למוזיקה" ומאז הפכה לאחת הזמרות האהובות בישראל. כיום, כשהיא עוד לא בת 16, היא כבר אחת מהכוכבות הגדולות במדינה.אגם בוחבוט התארחה אצל "גלית ואילנית" וסיפרה כי בניגוד לרוב המוחלט של הנערות בגילה, היא לא ממש חוותה את החופש הגדול, "זה נראה לי החופש הכי עמוס שהיה לי עד היום. צילמתי סדרה חדשה, טסתי ללונדון, הוצאתי שירים, אני מנחה תכנית חדשה ועושה עוד מלא דברים חדשים".

את לא מרגישה פספוס שאין לך את כל זה?
"אני פחות יוצאת בערב ובלילה. אני יותר בן אדם של בית או של משהו כמו לראות סרט. אני כן מרגישה לפעמים פספוס שאני לא יכולה להיות ביום הולדת של חברה בגלל צילומים, אבל אני לגמרי מרוויחה משהו אחר".

בוחבוט דיברה על הניסיון לצאת מתדמית הילדה הטובה, שהוביל לביקורת כלפיה: "לא שיניתי את התדמית, אני פשוט התבגרתי. לאנשים קשה כי הם הכירו אותי בגיל צעיר מאוד אז נורא קשה לקבל את זה שגדלתי ואני כבר לא ילדתי בת 8. אז חטפתי קצת ביקורות".

איך זה היה פתאום לקבל ביקורות שליליות?
"זה לא פעם ראשונה כי תמיד יש תגובות רעות. באופן אישי אני לא מתייחסת לזה, יש לי מחסום כזה ואני נפגעת רק מאנשים שקרובים וחשובים לי. אני מאוד ילדה, הכי ילדה של ההורים ושל בית אבל תמיד הייתי בוגרת ופלפלית כזו", סיפרה.

בוחבוט הייתה בחודש שעבר בלונדון כנציגה הישראלית בפרימיירה העולמית של "מלך האריות", זאת אחרי שנבחרה ללוות את ביונסה, יחד עם זמרות בביצוע מיוחד ל"האקונה מטטה". "זו הייתה הזיה גדולה", סיפרה בוחבוט: "לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות. שאני וביונסה נעמוד באותו שטיח ואני אלחץ יד לפארל וויליאמס שיגיד לי שהשמלה שלי יפה. הייתי באולפנים הכי ענקיים בלונדון שכל האמנים שאנחנו הכי אוהבים הקליטו שם, זו הייתה חוויה".

לא חושבת על קריירה בחו"ל?
"כרגע פחות. אני רוצה להיות כאן, לפתח את עצמי, להוציא שירים ולסיים לימודים".

עם כל השירים החדשים, ההצגות והסדרות, איך יש זמן ללימודים?
"כשיש בית ספר אני מוותרת על המון דברים בשביל שלא אפספס שיעורים חשובים או מבחנים. תכף יש בגרויות ויא' זו השנה הכי קשה, אבל אני מאמינה שאני אצליח".

בוחבוט תככב בחנוכה הקרוב בהצגה "רובין הוד", זאת אחרי ששנה שעברה התקשתה לעמוד בעומס, "בשנה שעברה הייתי גיבורה גדולה ואמרתי 'אני אגיע, לא נורא תדחפו לי הופעות פה ושם' אז לא, זה קשה ואתה צריך להיות ממוקד רק בזה. עכשיו אנחנו יודעים איך לנהל את הלו"ז".

עד כמה את מעורבת בבחירה בשירים החדשים שלך?
"אני מעורבת בכל הבחירות של השירים שלי. אני ומשה שהוא המנהל המוזיקלי שלי ואהוב ליבי מחליטים יחד, מסננים ויודעים מה נכון".

בוחבוט סיפרה עוד על הקשר המיוחד עם פרץ, שהתחיל עוד "בבית ספר למוזיקה": "זה נמשך עד היום. אנחנו שרים ביחד ולא מפסיקים. זו אהבה שאי אפשר להסביר במילים".

עם כבר אהבה, מה קורה עם זה?
"זה משהו שאני משאירה לעצמי. שיהיה כולם ידעו. אני כן נמשכת ליותר בוגרים ממני, שנה שנתיים מעלי".

במהלך הראיון העלו לקו את משה פרץ שסיפר, "החיבור בנינו הוא משהו רוחני. בפעם הראשונה שראיתי אותה ב"בית ספר למוזיקה" לפני כמעט 8 שנים הרגשתי שאני מחובר אליה. זו לא עוד מישהי ששרה או עוד איזה כישרון. היה חיבור רוחני של נפש אל נפש. היא גדלה, אבל בשבילי היא תישאר תמיד אגם הקטנה. היא כמו ילדה בשבילי".